قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / حضور «شبکه بین‌المللی اجتهاد» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
حضور «شبکه بین‌المللی اجتهاد» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

حضور «شبکه بین‌المللی اجتهاد» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

«شبکه بین‌المللی اجتهاد» به عنوان جامع‌ترین پایگاه تخصصی فقه، با ارائه تولیدات در عرصه فقه و علوم مرتبط و انعکاس آخرین اخبار و تحولات فقهی ایران و جهان اسلام، در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور یافت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال، صبح امروز با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در مصلی امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد.

«شبکه بین‌المللی اجتهاد»، با محوریت اطلاع‌رسانی و آشنایی بیشتر مخاطبان در این نمایشگاه هفت روزه حضور یافته و آخرین تولیدات و دستاوردهای مهم خود را در زمینه دیجیتال عرضه و نیز محصولات و مجلات چندزبانه علمی- تخصصی خود را به‌نمایش گذاشته است.

غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و «شبکه اجتهاد»، ورودی اصلی شبستان بعد از محراب، در حاشیه راهروی اصلی قرار دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در حین بازدید، از خدمات و امکانات جدید شبکه بهرمند گردند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ الی ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

حضور «شبکه بین‌المللی اجتهاد» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

یادآوری می‌شود، «شبکه بین‌المللی اجتهاد»، بزرگترین و جامع‌ترین پرتال و دروازه اطلاعات و اخبار فقه اسلامی است که به صورت جدی و مستمر با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در شبکه مجازی فعالیت می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics