قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دولت سعودی مسببان فاجعه منا را معرفی و مجازات نمایند

دولت سعودی مسببان فاجعه منا را معرفی و مجازات نمایند

آیت‌الله موسوی اردبیلی در پیامی حادثه دردناک و اسفنار منا را تسلیت گفت و خواستار معرفی و مجازات خاطیان و مسببان این حادثه شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. حادثه دردناک و اسفبار منا عید مسلمانان را عزا کرده دل آنان را به درد آورد. حاجیان خداجویی که لباس دنیا را از تن برکنده و رخت عبادت بر کرده و رنگ خدایی را برگزیده بودند، مظلومانه قربانی شدند و لباس احرامشان جامه آخرتشان شد.

این جانب این مصیبت عظمی را به پیشگاه قافله سالار حقیقی کاروان عبادت و بندگی، امام عصر(ع) و همه مسلمانان و خصوصاً هموطنان داغدار و خانواده های چشم انتظار تسلیت عرض می‎کنم.

آنچه سبب تسلای خاطر بازماندگانی است که خانه‌ها را برای پذیرایی عزیزانشان آذین بسته بودند، این حقیقت است که این حاجیان در سفر عبادت، پاک و پیراسته از پلیدی‌ها، از خانه دوست به ساحت قرب او پر کشیدند.

انتظار از مسؤولان دولت سعودی این است که خاطیان و مسببان این فاجعه را معرفی و مجازات نمایند و شرف میهمانداری زائران خانه رب الارباب را قدر بدانند و اسباب آسایش و راحتی حجاج بیت‌الله را فراهم آورند.

برای عزیزان از دست رفته رضوان و رحمت حق و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics