قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / مرجعیت / در ذکر مناقب اهل‌بیت (ع) مسائل اختلاف‌افکن مطرح نشود
رهبری

در ذکر مناقب اهل‌بیت (ع) مسائل اختلاف‌افکن مطرح نشود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها، تاکیدکردند: در ذکر مناقب آن بزرگوار باید دقت شود که مسائل اختلاف‌افکن مطرح نشود، زیرا امروز سیاست اهریمنی جبهه‌ی استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنّی است.

به گزارش شبکه اجتهاد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار رئیس و نمایندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها، تاکیدکردند: در ذکر مناقب آن بزرگوار باید دقت شود که مسائل اختلاف‌افکن مطرح نشود، زیرا امروز سیاست اهریمنی جبهه‌ی استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنّی است.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: البته بیان تاریخ با رعایت موازین، ادب و در نظر گرفتن مصالح اشکالی ندارد اما نباید اختلاف و بغض ایجاد شود.

ایشان جنگ‌های کنونی در منطقه را نشئت‌گرفته از انگیزه‌های کاملاً سیاسی توصیف و خاطرنشان کردند: دشمنان اسلام سعی می‌کنند این اختلاف‌ها را به اختلاف‌های مذهبی تبدیل کنند تا به آسانی خاتمه نیابد و ما نباید به این هدف خطرناک کمک کنیم.

رهبر انقلاب به حضور و شهادت برادران اهل سنت در دفاع از حرم‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام و اظهار افتخار خانواده‌های آنان اشاره کردند و گفتند: روحانیت معظم نباید اجازه دهد که با رنجاندن اهل‌سنت، نقشه‌ی اختلاف‌افکنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics