قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / راهنمای موضوعات پایان‌نامه‌های «فقه و مبانی اجتهاد»، خدمتی برای فقه‌پژوهان از سوی شبکه اجتهاد
راهنمای موضوعات پایان‌نامه‌های «فقه و مبانی اجتهاد»، خدمتی برای فقه‌پژوهان از سوی شبکه اجتهاد

در بستر وب منتشر شد؛

راهنمای موضوعات پایان‌نامه‌های «فقه و مبانی اجتهاد»، خدمتی برای فقه‌پژوهان از سوی شبکه اجتهاد

این فهرست بیش از ۴۰۰ موضوع پایان‌نامه پیشنهادی را برای سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه برادر و خواهر در موضوعات فقهی، اصولی و… معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، راهنمای موضوعات پایان‌نامه‌های «فقه و مبانی اجتهاد» بر اساس محورها، موضوعات و سطوح علمی به همت «شبکه اجتهاد» در دسترس فقه‌پژوهان قرار گرفت.

این فهرست که برای اولین بار منتشر می‌شود و در حال تکمیل می‌باشد، بیش از ۴۰۰ موضوع پایان‌نامه برای سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه برادر و خواهر در موضوعات فقه، اصول، اقتصاد، حقوق، سیاست، خانواده، سلامت و… را طراحی و معرفی کرده است.

فراوانی موضوعات براساس محورها به شرح ذیل است: اصول فقه ۲۱ موضوع؛ فقه اقتصاد و بازار ۴۷ موضوع؛ فقه حقوق و قضاء ۵۸ موضوع؛ فقه حکومت و سیاست ۳۸ موضوع؛ فقه خانواده و امور شخصی ۵۴ موضوع؛ فقه سلامت و تغذیه ۱ موضوع؛ فلسفه علم اصول ۵۰ موضوع و فلسفه علم فقه ۱۵۲ موضوع.

همچنین فراوانی موضوعات براساس سطح علمی شامل: سطح علمی دو، ۷۱ موضوع؛ سطح علمی سه، ۲۵۳ موضوع و سطح علمی چهار، ۹۷ موضوع می‌باشد.

از ویژگی این بسته آنلاین می‌توان به جستجوی پیشرفته آن اشاره نمود که در محور، موضوع و سطح موضوع، مطالب به‌سرعت یافت و در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین، فرم درخواست مشاوره انتخاب موضوع پایان‌نامه طراحی شده است که این فرم، صرفاً در جهت ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص موضوعات مندرج در جدول راهنمای موضوعات می‌باشد.

فقه‌پژوهان می‌توانند برای مشاهده این بسته اینجا کلیک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics