قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان دوفصلنامه علمی تخصصی «فقه نظام»
فراخوان دوفصلنامه علمی تخصصی «فقه نظام»

فراخوان دوفصلنامه علمی تخصصی «فقه نظام»

پژوهشگاه فقه نظام، فراخوان دو فصلنامه علمی تخصصی فقه نظام را منتشر کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، پژوهشگاه فقه نظام در نظر دارد با انتشار «دوفصلنامه علمی تخصصی فقه نظام» و اخذ مجوز‌های علمی، بستری مناسب برای ژرف کاوی و طرح مباحث نوین و بررسی مسائل نو پدید در عرصه فقه نظام فراهم آورد و اندیشه‌های نو و نقدهای عالمانه فضلاء و فرهیختگان را عرضه کند.

در همین راستا پذیرای مقالات علمی ناظر به حوزه‌های زیر است: اصول و مبانی فقه نظام؛ فقه نظام اقتصادی؛ فقه نظام سیاسی؛ فقه نظام تربیتی؛ فقه نظام حقوقی؛ فقه نظام رسانه؛ مناسبات فقه نظام و علوم انسانی؛ استخراج مبانی و اصول فقه نظام از متون و منابع دینی؛ روش شناسی فقه نظام‌های اجتماعی؛ تحلیل و تبیین مسائل فقه نظام؛ تببین و تحلیل ارتباط فقه نظام با دیگر حوزه‌ها و پدیده‌ها؛ بررسی و نقد روشمند دیدگاه‌ها و پژوهش‌های تاثیر گذار در حوزه حکمرانی؛ تببین نظریه‌ها و نوآوری فقیهانه در حوزه نظام‌های اجتماعی؛ تبیین روشمند و عالمانه آموزه‌های فقه نظام در اندیشه عالمان مسلمان.

براساس این گزارش، دو فصلنامه فقه نظام با اخذ مجوز‌های انتشار، در صدد اخذ رتبه‌های علمی و پژوهشی برای شماره‌های آینده است. نویسندگان می‌توانند شیوه نامه مقالات نشریه را در سایت www.jiiss.ir مطالعه کرده و مقالات را مطابق با آن ارسال نمایند.

علاقه‌مندان‌ می‌‌توانند آثار علمی خود را از طریق ایمیل نشریه به آدرس feghenezam@gmail.com ارسال نمایند.

نشانی: قم -خیابان شهداء (صفائیه) – کوچه ۲۴ (ممتاز) – نبش کوچه سوم – مجتمع نورالثقلین – طبقه منفی ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics