قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان مقاله «فصلنامه مطالعات مقارنه‌ای مذاهب اسلامی»
فراخوان دریافت مقالات دو فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اعتبارسنجی حدیث

فراخوان مقاله «فصلنامه مطالعات مقارنه‌ای مذاهب اسلامی»

فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات مقارنه‌ای مذاهب اسلامی» با هدف برقراری گفتمان علمی میان مذاهب اسلامی و پیشگیری از رواج طایفه گرایی، برای نگارش مقالات از پژوهشگران و صاحب‌نظر دعوت به نگارش مقاله نمود.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات مقارنه‌ای مذاهب اسلامی» وابسته به مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با هدف برقراری گفتمان علمی میان مذاهب اسلامی و پیشگیری از رواج طایفه گرایی، از مقالاتی که محورهای ذیل را رعایت نموده باشند استقبال می‌‌نماید.

بنابراین گزارش، پرداختن به یکی از مسائل مقارنه‌ای میان مذاهب اسلامی در حوزه کلام، فقه، تفسیر، حدیث، رجال و تاریخ از محور و اولویت‌های این دوفصلنامه‌ علمی بشمار می‌روند.

همچنین مقالات می‌بایست، «در جهت تقریب بین مذاهب اسلامی باشد»، «در راستای بررسی مشکلات جهان اسلام و ارائه راهکار مناسب نگاشته شده باشد» و «ضمن نقد عالمانه، از توهین به دیگر مذاهب اجتناب شده باشد».

علاقه‌مندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شیوه ارسال مقالات به تارنمای www.aemehathar.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۳۷۷۳۳۵۴۵ ـ ۰۲۵ داخلی ۱۲۸ تماس حاصل نمایند.

قابل ذکر است، «فصلنامه مطالعات مقارنه‌ای مذاهب اسلامی» پس از اخذ مجوز، از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به‌زودی چاپ و منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics