قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی در قم آغاز بکار کرد
موسسه عالی فقه و علوم اسلامی

مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی در قم آغاز بکار کرد

مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی به منظور تربیت مجتهدان زمان‌شناس در تخصص‌‌های گوناگون فقهی در قم راه اندازی شد و از طلابی که پایه ۸ حوزه را با موفقیت به اتمام رسانده، ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی با امر مقام معظم رهبری، به منظور ایجاد بسترهای تربیت علمی مجتهدان و محققان برجسته و مسلط بر عرصه‌های تخصصی فقه و دیگر علوم اسلامی از طلاب مستعد ثبت‌نام می‌نماید.

بنابراین گزارش، این مؤسسه در نخستین گام از طلابی که پایه هشتم حوزه را با موفقیت به اتمام رسانده‌اند، با هدف جذب طلاب واجد شرایط و آماده نمودن آنان برای دوره‌های عالی تخصصی که پس از پایان دوره سطح آغاز می‌شود، برای تحصیل در پایه ۹ در نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۵ ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

طلاب در این مؤسسه به صورت تمام وقت در برنامه‌های اختصاصی شرکت کرده و امکانات لازم برای تحصیل آنان فراهم خواهد بود. همچنین در برنامه تحصیلی، ضمن محور بودن برنامه درسی حوزه در پایه‌های ۹ و ۱۰ از فرصت موجود در ایام تحصیل و تعطیل، برای تقویت دانش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز در دوره‌های عالی استفاده خواهد شد.

یادآوری می‌شود اطلاعیه ثبت‌نام این مؤسسه، نیمه دوم فروردین ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد و مکان فعلی مؤسسه: قم، خیابان جمهوری، کوچه ۱۶، پلاک ۴۸ می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۹۳۱۴۰۵ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics