قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نامه آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس جمهور: هرچه سریعتر فکری برای گرانی‌های بی‌رویه کنید
نامه آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس جمهور: هرچه سریعتر فکری برای گرانی‌های بی‌رویه کنید

نامه آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس جمهور: هرچه سریعتر فکری برای گرانی‌های بی‌رویه کنید

آیت‌الله علوی گرگانی در نامه‌ای به ریس جمهور در اعتراض به گرانی‌ها گفت: شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی‌ثباتی قیمت‌ها قلب هر انسانی دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد؛ هرچه سریعتر فکری برای گرانی‌های بی‌رویه کنید.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله اسید محمدعلی علوی گرگانی در نامه‌ای به رئیس جمهور از او خواسته است هر چه سریعتر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمتهای سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی‌ها کند. متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای روحانی(زید عزه)

سلام علیکم

شرایط فعلی جامعه و ناله‌های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی‌ثباتی قیمتها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می‌آزارد.

افزایش بی حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سالهای گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور، مردم را دلسرد کرده است.

گرچه مدیران دولتی و مسئولین امر با توجه به فشارهای تحریم تلاشهایی را مبذول داشته‌اند، لکن این تلاش‌ها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی‌رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزرده خاطر گشته‌اند که باید هرچه سریعتر فکر عاجلی برای آن بشود.

تلاش برای افتتاح طرحهای نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گرچه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران و بی‌توجهی به کف بازار و خواسته‌های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریعتر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمتهای سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی‌ها شود.

والسلام علی من اتبع الهدی

۹۹/۴/۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics