قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نباید فقه و اصول به حاشیه برود
الزامات و بایسته‌های «جهش تولید» از منظر آیت‌الله مکارم شیرازی

آیت‌الله مکارم شیرازی تأکید کرد:

نباید فقه و اصول به حاشیه برود

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همون علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

 به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن ابزار خشنودی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: بعضی از توفیق‌ها نصیب هرکسی نمی‌شود و خدمت در حوزه‌های علمیه خواهران از جمله این توفیق‌ها است.

وی با بیان اینکه انسان باید همیشه فرصت‌ها رو غنیمت بشمارد، افزود: حوزه‌های علمیه خواهران یک توفیق بزرگ است که در سایه نظام جمهوری‌ اسلامی ایرانی نصیب ما شده است. زحمت‌های بسیار زیادی برای حوزه‌های علمیه خواهران کشیده شده است تا این پدیده مبارک به ثمر برسد.

ایشان گفت: نباید به وضع و پیشرفت‌های فعلی اکتفا شود بلکه باید همواره به فکر پیشرفت باشیم. در مسائل تعلیماتی و آموزش اصل و حاشیه وجود دارد و نباید اجازه دهیم که حواشی بر متن مقدم شود و اصل به حاشیه برود.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همون علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics