قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نسخه الکترونیکی «درسنامه کفایه الاصول» استاد حمید درایتی عرضه شد
نسخه الکترونیکی «درسنامه کفایه الاصول» استاد حمید درایتی عرضه شد

به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی «درسنامه کفایه الاصول» استاد حمید درایتی عرضه شد

نسخه الکترونیکی کتاب «درسنامه کفایه الاصول» اثر استاد حمید درایتی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، دانش اصول فقه در میان دانش‌هایی که استنباط و استخراج احکام شرع مقدس از متون دینی به آن‌ها نیازمند است، جایگاه رفیع و بی بدیلی دارد و در این میان کتاب ارزشمند و ماندگار «کفایه الاصول» تالیف فقیه و اصولی بزرگ امامیته مرحوم محمدکاظم خراسانی، دارای نقشی ممتاز و محوری در حوزه‌های علمیه است.

جایگاه محوری و استواری و اتقان مطالب این کتاب باعث شده در طول بیش از یک قرن که از تالیف این کتاب می‌گذرد همواره مرکز توجه عالمان دین و بزرگان از اساتید و پژوهشگران بوده است. ده‌ها شرح و حاشیه بر آن نگاشته شده است، به گونه‌ای که تقریباً هیچ یک از دانشوران عرصه فقاهت خود را مستغنی از این کتاب و مطالب آن نمی‌داند.

کتاب حاضر که با نام «درسنامه کفایه الاصول» تقدیم اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه می‌شود، به قلم ‌حجت‌الاسلام والمسلمین حمید درایتی از استادان سطوح عالی فقه و اصول حوزه علمیه خراسان نگاشته شده است.

این اثر که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تهیه شده و در این حوزه به چاپ رسیده؛ در ۶ جلد به ترتیب در ۴۸۸، ۵۴۴، ۵۱۲، ۳۸۴، ۴۶۳ و ۴۹۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.

برای خرید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics