قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / وحدت امت اسلامی در سایه کتاب و سنت
وحدت امت اسلامی در سایه کتاب و سنت

به زبان عربی منتشر شد؛

وحدت امت اسلامی در سایه کتاب و سنت

کتاب «وحدت امت اسلامی در سایه کتاب وسنت» نوشته حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و با مقدمه‌ای از آیت‌الله تسخیری و شیخ الجعبیری به زبان عربی منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب «وحده الامه فی ظل الکتاب و السنه» (وحدت امت در سایه کتاب و سنت) تالیف ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری، استاد سطوح عالی حوزه و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و با همکاری ناشران تونسی و مصری فعال در حوزه تقریب چاپ و منتشر شد.

ملکی، معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی، از چاپ و انتشار کتابی وزین و جدید در زمینه تقریب مذاهب اسلامی به زبان عربی توسط انتشارات این دانشگاه خبر داد و گفت: این کتاب با عنوان «وحده الامه فی ظل الکتاب و السنه» توسط استاد سطوح عالی حوزه و ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی؛ ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری و با مقدمه‌ای از دو نفر از چهره‌های مشهور جهان اسلام؛ آیت‌الله تسخیری و الجعبیری (از علمای برجسته تونس) منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای تقریبی به زبان‌های عربی و انگلیسی که زبان مخاطبان ما می‌باشد جزو برنامه‌های دانشگاه است و این کتاب در راستای این هدف به زبان عربی و در ۳۷۶ صفحه توسط انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی به چاپ رسیده است. امید است دانشجویان، اندیشمندان و فرهیختگان جهان اسلام، از محتوای غنی این کتاب که به نورانیت کلام الله و سنت و روایات معصومین عجین است، بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics