قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پای «امربه معروف و نهی از منکر احزاب» به کتابفروشی‌ها باز شد
پای «امربه معروف و نهی از منکر احزاب» به کتابفروشی‌ها باز شد

تازه‌های نشر؛

پای «امربه معروف و نهی از منکر احزاب» به کتابفروشی‌ها باز شد

کتاب «امر به معروف و نهی از منکر احزاب» جدیدترین اثر انتشارات شهید کاظمی با موضوع جریان شناسی سیاسی است که همزمان با هفته بسیج روانه بازار شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب «امر به معروف و نهی از منکر احزاب» جدیدترین اثر انتشارات شهید کاظمی با موضوع جریان شناسی سیاسی همزمان با هفته بسیج روانه بازار شد.

 توجه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر در آیین اسلام که از آن به مهم‌ترین واجب تعبیر شده است به عنوان یک وظیفه همگانی جایگاه خطیر و ویژه‌ای دارد که اجمالی‌ترین نگاه به آیات و روایات این باب چنین نتیجه‌ای را بر همگان به دست می‌دهد.

جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر از بالاترین مراتب و جایگاه‌ها تا پایین‌ترین آنها جاری و ساری باشد از گزند آفات ظاهری و باطنی در امان خواهد بود؛ و برعکس هرچه عمل به این فریضه کمرنگ‌تر شود جامعه در معرض فساد و تباهی جدی‌تری قرار می‌گیرد.

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت با همکاری انتشارات شهید کاظمی چند سالی است که به فعالیت در زمینه جریان شناسی می‌پردازد، امربه معروف و نهی از منکر جریانات و احزاب سیاسی را جزو اولویت‌های کاری خود می‌داند که اگر در مراتب بالاتر، احزاب کار خود را درست انجام داده و از انحراف و کجی در امان باشند به تبع آن در بدنه‌های اجتماعی راستی و درستی، تشخیص صحیح و همچنین عمل درست نهادینه می‌‌شود.

حسین ابراهیم زاده که سالیان متمادی در زمینه جریان شناسی و مطالعات و تالیفات سیاسی و اجتماعی شهره بوده و آثار گوناگون قلمی وی مورد استفاده اندیشمندان و فرهیختگان جوان این مملکت است، بنا بر احساس ضرورت اقدام به تالیف کتاب حاضر کرده است.

این اثر همچنان که از نامش پیداست، در زمینه امر به معروف و نهی از منکر احزاب سیاسی، مطلب ازنده‌ای را با الهام از متون دست اول دینی به رشته تحریر در آورده که مطالعه آن، نگاه نو و به روزی را نسبت به فریضه کم نظیر امر به معروف و نهی از منکر به مخاطب می‌بخشد.

کتاب «امر به معروف و نهی از منکر احزاب» به کوشش حسن ابراهیم زاده در قطع رقعی و ۲۱۲ صفحه همزمان با ایام هفته بسیج توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

بنابر گزارش رسا، علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics