قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)
پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)

فراخوان؛

پذیرش طلاب سطح عالی در مدرسه فقهی آل یاسین(ع)

مدرسه فقهی آل یاسین(ع) تحت اشراف آیت‌الله محمدمهدی شب‌زنده‌دار برای دوره سطح عالی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، مدرسه فقهی آل یاسین(ع) تحت اشراف آیت‌الله محمدمهدی شب زنده‌دار برای دوره سطح عالی (پایه ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد.

ثبت‌نام آزمون متمرکز مراکز فقهی از ۱۵ بهمن ۹۸ از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه آغاز شده و تا ۸ اسفند ادامه داشت.

قرار بود آزمون فوق در اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا فعلاً زمان برگزاری آن مشخص نیست و از طریق معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اعلام خواهد شد.

طراحی کلان برنامه‌های مدرسه در شورای فکری مبتنی بر آراء رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام؛ احیای سنت‌های صحیح حوزوی مانند انتخاب آزادانه اساتید؛ توجه جدی به مسأله تهذیب و بصیرت‌افزایی؛ اجرای روزانه کلاس راهنمای فقه و اصول به همراه جلسات انس از جمله مزایای تحصیل در مدرسه فقهی آل یاسین(ع) است.

همچنین ارائه مشاوره‌های تحصیلی، تهذیبی و خانوادگی؛ مدیریت هوشمند از سوی طلاب نسبت به برنامه‌های علمی و تهذیبی از دیگر مزایای حضور در این مدرسه است.

هدف اصلی تأسیس مدرسه، زمینه‌سازی تربیت مجتهد فقیه تراز نظام اسلامی شیعه و سیاست کلان مدرسه نیز ارائه الگویی کارآمد در تربیت طلاب علوم دینی اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics