قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیکر استاد سید محمدحسن طباطبایی در حرم مطهر رضوی آرام گرفت + عکس

پیکر استاد سید محمدحسن طباطبایی در حرم مطهر رضوی آرام گرفت + عکس

پیکر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی شیرازی از اساتید باسابقه حوزه علمیه مشهد و مدیر مدارس علمیه الحجه (ع)، امروز در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، صبح امروز پیکر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی شیرازی با حضور آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و علما و طلاب حوزه علمیه، جمعی مسئولان شهری و استانی و مردم متدین مشهد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمدحسن طباطبایی شیرازی، استاد اخلاق و از اساتید باسابقه حوزه‌های علمیه خراسان و مدیر مدارس علمیه الحجه(ع) مشهد روز گذشته در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. ایشان از خطبا، اساتید اخلاق و مدیران موفق حوزه علمیه مشهد بوده و از محضر علمی استاد صالحی، ادیب نیشابوری و سید ابراهیم حجازی بهره برده است. استاد سید محمدحسن طباطبایی از مقلدان و مبلغین حضرت امام خمینی(ره) بود، مبارزات سیاسی خود را قبل از انقلاب علیه رژیم ستم‌شاهی از نجف اشرف شروع کرد و بعد از انقلاب خدمات ممتاز و ماندگاری در حوزه‌های علمی، اجتماعی و تربیتی از خود بر جای گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics