قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / کاندیدای خاصی را مورد تأیید قرار نداده‌ و تکذیب می‌کنم/ «تعهد انقلابی» شاخصه‌ی نماینده تراز انقلاب اسلامی
کاندیدای خاصی را مورد تأیید قرار نداده‌ام و تکذیب می‌کنم/ «تعهد انقلابی» شاخصه‌ی نماینده تراز انقلاب اسلامی

آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود تصریح کرد:

کاندیدای خاصی را مورد تأیید قرار نداده‌ و تکذیب می‌کنم/ «تعهد انقلابی» شاخصه‌ی نماینده تراز انقلاب اسلامی

آیت‌الله نوری همدانی با تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی گفت: ما در ادوار مختلف انتخابات تنها به تبیین کلیات و شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی پرداخته‌ایم و کاندیدای خاصی را مورد تأیید قرار نداده‌ایم.

به گزارش شبکه اجتهاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در درس خارج خود با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی گفت: مسأله انتخابات ارتباط مستقیم با سرنوشت ما دارد، از این جهت باید اهمیت ویژه‌‌ای برای آن قائل باشیم.

ایشان با بیان اینکه در هیچ یک از دوره‌های انتخابات شخصی را برای رأی دادن معین نکرده‌ام، تأکید کرد: ما در ادوار مختلف انتخابات تنها به تبیین کلیات و شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی پرداخته‌ایم و کاندیدای خاصی را مورد تأیید قرار نداده‌ایم.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید با بصیرت در انتخابات شرکت کنند، خاطرشان کرد: نوشته‌هایی که از قول بنده شخصی را برای رأی دادن معین کرده باشند را تکذیب می‌کنم؛ اخیراً عده‌‌ای نامه‌‌ای را در حمایت برخی افراد در انتخابات به بنده نسبت داده‌اند و آن را در فضای مجازی تکثیر کرده‌اند که بنده آن را تکذیب می‌کنم و می‌گویم هیچوقت شخصی را معین نکرده‌ام، بلکه تنها شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی را به عرض مردم رسانده‌ام تا طبق آن با بصیرت خود به کاندیداها رأی دهند.

معظم له شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک وظیفه دانست و ادامه داد: مردم بادی با بصیرت خود کسی را انتخاب کنند که دارای تعهد و تدین باشد.

آیت‌الله نوری همدانی «تعهد انقلابی» را از شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: خدمت گذاری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، سوابق درخشان و انقلابی گری نیز از دیگر شاخصه‌های یک نماینده تراز انقلاب اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics