قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / معرفی جدیدترین کتب فقهی فروردین ۹۵
تازه‌های نشر

معرفی جدیدترین کتب فقهی فروردین ۹۵

در جداول زیر می‌‌توانید با ۵۳ عنوان تازه‌های کتاب فروردین ۹۵، در چهار گروه «اجتهاد و اصول فقه»، «فقه و فرهنگ»، «فقه و اقتصاد اسلامی» و «حکومت و قانون» آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، یکی از ملاک‌های ارزیابی پویایی علم در هر جامعه‌ و کشوری تولید آثار علمی در آن جامعه است. نگاهی به تازه‌های نشر می‌تواند راهنمای خوبی باشد برای مسیری که تاکنون پیموده‌ایم و باقیمانده راهی که تا رسیدن به هدف پیش‌رو داریم.

در میان تازه‌های نشر در ابتدای سال جدید، ۵۳ اثر در حوزه‌های فقه و اصول، حقوق و سیاست و اقتصاد اسلامی، شهرسازی و… چاپ و روانه بازار کتاب شده است. در بسته تازه‌های نشر فروردین‌ماه ۹۵، معرفی اولیه آثار (عنوان، نویسنده، صفحه، انتشارات، محل نشر) صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، این ۵۳ اثر در گروه‌های «اجتهاد و اصول فقه» (۱۳ اثر)، «فقه و فرهنگ» (۱۲ اثر)، «فقه و اقتصاد اسلامی» (۱۲ اثر) «حکومت و قانون» (۱۶ اثر)، به صورت جدول در اختیار محققان و دانش‌پژوهان قرار گرفته است.

«نقش عرفی شدن در تحول فقه سیاسی شیعه (پس از انقلاب اسلامی) به قلم سارا دهقان نصیری و یدالله دهقان»، «مجموعه مقالات فقهی، حقوقی (جلد ۱۲) به قلم سیدمحمد موسوی بجنوردی»، «فتواهای ماندگار: میراث حضرات فقهای امامیه، به قلم محمدرضا روستا»، «مجمع الفوائد فی شرح الفرائد، به قلم رسول موسوی‌تهرانی»، «مبانی فقهی امر به معروف و نهی از منکر، به قلم سیدجواد ورعی»، «بررسی تطبیقی خیار عیب در حقوق ایران و حقوق مصر، به قلم محمد طهماسبی»، «نظارت بر قدرت سیاسی در اسلام، به قلم توحید محرمی»، «مدرسه اجتهاد (مجموعه مقالات) گروه نویسندگان»، «اقتصاد اسلامی (مجموعه مقالات) قربانعلی دری نجف‌آبادی»، «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه، به قلم سیدهاشم حسینی بوشهری»؛ برخی از تازه‌های نشر فروردین‌ماه می‌باشند.

کلیک کنید: تازه‌‌های کتاب فروردین ۹۵: «اجتهاد و اصول فقه»، «فقه و فرهنگ»، «فقه و اقتصاد اسلامی»، «حکومت و قانون»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics