قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز ثبت‌نام طلاب در مدرسه مجازی «فقه جعفری»

آغاز ثبت‌نام طلاب در مدرسه مجازی «فقه جعفری»

 

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز، از آغاز نام نویسی طلاب برای سال تحصیلی جدید در این مدرسه خبر داد.

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام افضلی با اعلام این خبر اظهارداشت: مدرسه مجازی جعفری ویژه درس خارج فقه و اصول آیت‌الله موسوی جزایری در خوزستان می‌باشد و اولین مدرسه دینی است که در سطح حوزه‌های علمیه، در فضای مجازی کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های این مدرسه کاملا اینترنتی است، افزود: مدرسه مجازی فقه جعفری تنها برای طلاب خوزستانی است که توانسته‌اند پایه ۱۰ را به اتمام برسانند.

مدیر مدرسه ایجاد امکان ادامه تحصیل برای طلاب در سطوح بالاتر مخصوصا برای طلابی که فرصت کمتری برای تحصیل در مراکز علمی را دارند و هم چنین سهولت بیشتر برای تحصیل طلاب را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد و گفت: مدرسه مرکز فقه جعفری طبق هماهنگی‌های لازم با معاونت آموزش حوزه علمیه قم مشغول به فعالیت شده، لذا به طلابی که بتوانند در پروسه‌های این مرکز حد نصاب لازم را کسب کنند مدرک رسمی حوزه داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مدرسه بیشتر در راستای ارائه خدمات به طلاب شاغل و شهرستانی ایجاد شده، در خصوص نحوه تحصیل طلاب در این مدرسه گفت: پس از ثبت‌نام طلاب در این مدرسه به آنها کد و رمز ورود داده می‌شود تا بتوانند به سایت مرکز مراجعه و از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند؛ سیستم حضور و غیاب نیز از این طریق انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه فقه جعفری، زمان آغاز ثبت نام این مدرسه را نیمه نخست شهریورماه جاری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: علاقه مندان می‌تواند از تاریخ پانزدهم لغایت بیست و پنجم شهریور ماه جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری به نشانی www.jazayeri-vu.ir مراحل ثبت نام خود را آغاز و با پر کردن مشخصات فردی، آن را تکمیل کنند.

وی در پایان با بیان این که هم اکنون بیش از ۲۵۰ طلبه در این مدرسه علمیه در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: بیش از یک سوم این دانش پژوهان را طلاب خواهر تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics