قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی مشهد در مدرسه آیت‌الله خویی

آغاز نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی مشهد در مدرسه آیت‌الله خویی

۸۰ ناشر در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارفی حوزه علمیه خراسان، به مدت یک هفته، بالغ بر ۷ هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، بیش از ۸۰ ناشر در چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارفی حوزه علمیه خراسان از شنبه ۳۱ شهریور ۹۷ کتاب‌ها‌ی خود را در محل مدرسه علمیه آیت‌الله خوئی(ره) عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۸ شنبه، ۳۱ شهریور تا جمعه ۶ مهرماه ۹۷ برای عموم و به ویژه طلاب علوم دینی دایر است و ۵۰ غرفه برای بیش از ۸۰ ناشر کشوری و بین‌المللی در مساحت بالغ بر هزار متر مربع اختصاص داده شده است که برخی از غرفه‌ها‌ی نمایندگی چند ناشر را بر عهده دارند.

زمان معین و اختصاصی برای بانوان

برای تسهیل در خرید و بازدید از نمایشگاه زمان معین و اختصاصی برای بانوان در نظر گرفته شده است، خواهران می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۳ اول مهرماه ۹۷ و نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۸ پنجشنبه ۵ مهر ماه به صورت اختصاصی از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌ها‌ی مدنظر خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه به منظور تامین کتاب‌ها‌ی درسی، کمک درسی و مطالعاتی اساتید و طلاب در نظر گرفته شده است، در کنار این امر، بخشی از آثار علما و اساتید این حوزه نیز به نمایش گذاشته می‌شود تا طلاب بازدیدکننده با آثار ارزشمند آنان بیشتر آشنا شوند.

تجهیز کتابخانه‌ها‌ی مدارس بر اساس رتبه بندی

همچنین در این نمایشگاه اعتباری برای تجهیز کتابخانه‌ها‌ی مدارس بر اساس رتبه بندی آن اختصاص داده شده است که نماینده هر مدرسه می‌تواند به محل نمایشگاه مراجعه و کتاب‌ها‌ی مدنظر را انتخاب و خریداری کند.

کتابخانه هر مدرسه علمیه در خراسان دارای یک رتبه بندی از لحاظ تعداد طلاب، سطوح تحصیلی، فعالیت‌ها‌ی پژوهشی، نرم افزار، کتابدار و مساحت است و بر همین اساس مبالغ مختلفی برای خریداری کتاب‌ها‌ در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، کارگاه‌ها‌ی علمی و نشست‌ها‌ی پژوهشی از جمله برنامه‌ها‌یی است که در مدت برپایی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ارائه بن خرید کتاب به طلاب

گفتنی است، ارائه بن خرید کتاب به طلاب با تخفیف ۳۰ درصدی و نیز ۲۵ درصد تخفیف ناشران از دیگر مزایایی است که برای طلاب بازدیدکننده در نظر گرفته شده است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصباح  عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و دیگر اساتید و فضلا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics