قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز پذیرش دانش‌پژوه در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مشهد
پذیرش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

آغاز پذیرش دانش‌پژوه در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مشهد

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) شعبه مشهد در مقطع سطح و خارج از میان طلاب واجدان شرایط تا پایان اردیبهشت‌ماه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) شعبه مشهد، در مقطع «سطح» در رشته تخصصی فقه و اصول (سطح ۲ و ۳) و مقطع «خارج فقه و اصول» از بین علاقه‌مندان ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

در این مرکز فقهی در مقطع خارج اصول، حجت‌‌الاسلام حاج شیخ مرتضی اسکندری «بحث ظن» و در مقطع خارج فقه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین فرحناکی ادامه «مکاسب محرمه» تدریس می‌‌کنند.

مزایای تحصیلی در این مقاطع شامل استفاده از اساتید مجرب، استفاده از اساتید ناظر برای ساعت مباحثه، فهم عمیق متون درسی همراه با حواشی بزرگان، تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، سایت کامپیوتری مجهز به اینترنت و نرم‌افزارهای علوم اسلامی، امکان استفاده از کتابخانه تخصصی با بیش از ۴ هزار کتاب و پرداخت کمک هزینه تحصیلی است.

مهلت ثبت‌نام از اول اردیبهشت‌ماه الی ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری امکان‌پذیر است و زمان آزمون کتبی نیز پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ اعلام شده است.

محل‌های برگزاری آزمون در شهر مشهد به آدرس خیابان آیت‌الله بهجت، بین بهجت ۹ و ۱۱، مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع)، در گناباد، مدرسه علمیه امام رضا(ع) و شیروان، مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز فقهی به آدرس www.markazfeqhi.com مراجعه و یا به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنند و نیز برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۲۱۰۷۸۱ و ۳۲۲۱۶۵۶۹ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به همت آیت‌الله محمد فاضل‌لنکرانی(ره) تأسیس شده است و در حال حاضر تحت اشراف فرزند ایشان آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics