قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله مرتضوی خواستار جدیت مضاعف در حل مشکلات زوار بیت‌الله الحرام شد
واستار جدیت مضاعف در حل مشکلات زوار بیت‌الله الحرام شد

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج و زیارت صورت گرفت؛

آیت‌الله مرتضوی خواستار جدیت مضاعف در حل مشکلات زوار بیت‌الله الحرام شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و هیأت همراه با حضور در بیت آیت‌الله سیدحسن مرتضوی، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه جواد شاد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمری، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی، ضمن حضور در بیت آیت‌الله سید حسن مرتضوی، استاد عالی حوزه و از علمای بزرگ خراسان، با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین نواب به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه حج و عمره، از برقراری عمل عبادی عمره پس از ۸ سال خبر داد و ضمن تاکید بر بنای تسهیل‌گری و حل مشکلات زائران از سوی دستگاه‌های مرتبط با حج و زیارت، برگزاری مراسم حج اخیر را نیک ارزیابی کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه مشکلات پیش روی عمره مفرده به زودی حل خواهد شد، از بسیج امکانات دستگاه های دولتی در این زمینه سخن گفت.

در ادامه دیدار، حضرت آیت‌الله مرتضوی ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان و دست‌اندرکاران حج، زیارت را مقوله مهم دانست و خواستار دقت و جدیت مضاعف در حل مشکلات زوار بیت‌الله الحرام و اعتاب مقدسه و تسهیل‌گری در این زمینه شد.

استاد عالی حوزه علمیه خراسان نفس حضور و دعا در اماکن مقدسه را مهم خواند چرا که مورد اجابت خداوند متعال قرار می‌گیرد.

آیت‌الله مرتضوی در پایان توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم‌السلام را سبب موفقیت در  فعالیت‌ها و رفع مشکلات پیش رو برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics