قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله واعظ زاده «الگویی» برای جامعه امروز است
دروس حوزه علمیه خراسان به‌صورت مجازی آغاز شد

مدیر حوزه علمیه خراسان عنوان کرد:

آیت‌الله واعظ زاده «الگویی» برای جامعه امروز است

سید مصباح عاملی با اشاره جامعیت علمی آیت‌الله واعظ زاده خراسانی، از طلاب و دانشگاهیان خواست، این عالم روشن‌بین را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان ارتحال عالم‌ ربانی‌، محقق خستگی‌ناپذیر، آیت‌الله شیخ محمد واعظ ‌زادۀ خراسانی را به مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام مصباح عاملی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، این عالم فرزانه را شخصیتی جامع و برخوردار از نظرات دقیق علمی دانست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که شخصیت و اندیشه آیت‌الله واعظ زاده در ابعاد مختلف قابل بررسی است، اظهار کرد: فعالیت‌های پژوهشی ایشان از جامعیت علمی برخوردار است، به نحوی که بسیاری از آثاری علمی ایشان با رویکرد پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و نظام بوده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، ابعاد علمی، اجتماعی و اخلاقی آیت‌الله واعظ زاده را غیر قابل توصیف عنوان کرد و گفت: در فقه، اصول، رجال، تفسیر و کلام از تسلط بالایی برخوردار بود و آثاری ماندگاری از خود برجای گذاشت که می‌تواند برای اهل تحقیق و تدّبر قابل استفاده و مراجعه باشد.

حجت‌الاسلام مصباح عاملی، آیت‌الله واعظ زاده خراسانی را شخصیت متواضع معرفی کرد و خواست افراد حوزوی و دانشگاهی ایشان را به عنوان «الگو»ی خود قرار دهند.

وی با اشاره به زبان زد بودن ارتباط آیت‌الله واعظ زاده با دانشگاهیان و حوزویان، گفت: همین ارتباط خوب و راحت، بستری مناسب برای حل مسائل و مشکلاتی این دو صنف گشته بود.

قابل‌ذکر است، مدیر حوزه علمیه خراسان در مواجهه با این سؤال که “چرا حوزه‌ علمیه مشهد در روز رحلت و تشییع پیکر آیت‌الله واعظ زاده خراسانی به صورت رسمی تعطیل اعلام نشد”، پاسخی ارائه نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics