قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / استاد ما؛ شرحی گذرا بر زندگانی شهید صدر
استاد ما؛ شرحی گذرا بر زندگانی شهید صدر

تازه‌های نشر؛

استاد ما؛ شرحی گذرا بر زندگانی شهید صدر

جایگاه ویژۀ آیت‌الله حائری در حلقۀ شاگردان استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر و عمق و گسترۀ ارتباط میان این شاگرد و استاد، کتاب «استاد ما» را به اثری بی‌بدیل برای علاقه‌مندان به سیره و اندیشۀ آن نابغۀ بی‌نظیر تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، «استاد ما»، ترجمۀ کتاب «الشهید الصدر؛‌ سموّ الذات و سموّ الموقف» نوشتۀ آیت‌الله سید کاظم حائری  است؛ با این تفاوت که دراین کتاب، ترجمۀ دوازده نامۀ شهید صدر به معظم‌له برای اولین بار منتشر شده است.

افزون‌بر این گفت‌وگویی با معظم‌له و نیز پیام ایشان به نشست «طلایه‌داران صلح و وحدت اسلامی» در سال ١٣٩٧ش که به بیان جنبه‌های تقریبی و وحدت‌آفرین اندیشه و سیرۀ شهید صدر پرداخته است به این کتاب افزوده شده است.

جایگاه ویژۀ آیت‌الله حائری در حلقۀ شاگردان استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر و عمق و گسترۀ ارتباط میان این شاگرد و استاد، کتاب «استاد ما» را به اثری بی‌بدیل برای علاقه‌مندان به سیره و اندیشۀ آن نابغۀ بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

بر این اساس، این کتاب که دومین اثر از مجموعه‌کتاب‌های خاطرات شاگردان شهید صدر پس از کتاب «شرح‌صدر» است، در ٢۴١ صفحۀ رقعی در آبان ١۴٠٢ برای نخستین بار توسط پژوهشگاه تخصصی شهید صدر به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب با تخفیف اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics