قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / الفقه الفهرستی؛ عرض و استدلال لاحکام المیاه + دانلود
الفقه الفهرستی؛ عرض و استدلال لاحکام المیاه + دانلود

تازه‌های نشر؛

الفقه الفهرستی؛ عرض و استدلال لاحکام المیاه + دانلود

کتاب «الفقه الفهرستی» اثر حجت‌الاسلام مهدی خدّامیان آرانی به‌تازگی از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، «الفقه الفهرستی؛ عرض و استدلال لاحکام المیاه» تألیف حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی خدّامیان آرانی، عنوان اثری است که می‌کوشد اثبات کند بهره‌گیری از دانش فهرست (کتاب‌شناسی)، به عنوان راهی برای اثبات حجیت احادیث، در پیچ و خم تعارض احادیث، راه روشنی را برای مجتهد باز می‌کند.

تحلیل فهرستی در نگاه پذیرندگانش -چون استاد سید احمد مددی- مبتنی بر بحث از منابع مکتوب است و نه نقل‌های شفاهی؛ به همین دلیل بر تحلیل رجالی برتری دارد.

کتاب یادشده، این روش را عملیاتی کرده و احادیث احکام آب‌ها را بر این مدار به اعتبارسنجی می‌نشیند. علاوه بر این محور که محور اصلی است، بحث‌های رجالی و مضمونی احادیث نیز فروگذار نشده است.

گفتنی است، این کتاب گامی در راستای کاربردی کردن تحلیل فهرستی است و به زبان عربی در ۳۸۵ صفحه و به قیمت ۷۵ هزار تومان توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه‌ی پی‌دی‌اف و رایگان کتاب می‌توانند اینجا اقدام نمایند. همچنین برای خرید نسخه کتاب به نمایندگی‌های فروش کتاب بنیاد پژوهش‌های اسلامی مراجعه بفرمایید.

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم
    لینک دانلود کتاب به همین صفحه بر میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics