قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)
انتشار درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)

تازه‌‌های نشر؛

انتشار درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی (سمت) و دانشگاه فرهنگیان درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را تدوین کرده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، این کتاب با هدف آشنایی دانشجویان با سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) توسط دکتر سیدعلی حسینی‌زاده و دکتر محمد داودی دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نگارش درآمده است.

در مقدمه درسنامه سیره تربیتی پیامبر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)‌‌ می‌خوانیم: پیامبر(صلی الله علیه و آله) و اهل بیت آن حضرت کامل ترین سرمشق تربیتی بوده و بررسی سیره تربیتی ایشان‌‌ می‌تواند چراغی فراروی مربیان و والدین در تربیت نسل جدید باشد و تاریکی‌‌های این مسیر سخت و پرمخاطره را برای آنان روشن کند زیرا بررسی سیره‌‌های تربیتی آنها پرده از روی قواعد، اصول، روش‌ها و فنون تربیتی به کار رفته در رفتاری‌‌های تربیتی آنان بر‌‌ می‌دارد و مربیان و والدین‌‌ می‌توانند از این روش‌‌ها و قواعد در فعالیت‌‌های تربیتی خود بهره ببرند.

درسنامه یادشده پس از گذشت هفت سال از نخستین چاپ کتاب تک جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر(صلی الله علیه و آله) و اهل بیت (علیهم‌السلام) با درخواست دانشگاه فرهنگیان و برای تأمین نیازهای آموزشی آن دانشگاه، با ویرایشی دوباره و افزودن بخش تربیت اجتماعی توسط دکتر سیدعلی حسینی‌زاده در اختیار استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دیگر علاقه مندان از جمله طلاب حوزه علمیه خواهران قرار‌‌ می‌گیرد.

علاقه مندان‌‌ می‌توانند این کتاب ۴۱۴ صفحه‌ای را با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان از کتاب فروشی‌‌ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics