قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / انتشار کتاب فقه‌سیاسی امام علی(ع) در عراق
الفقه السیاسی عند الامام علی

انتشار کتاب فقه‌سیاسی امام علی(ع) در عراق

به همت بخش تحقیقات آستان مقدس حضرت عباس، اولین شماره از مجموعه «کنوز الآل» با عنوان فقه سیاسی امام علی علیه‌السلام منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد از تنا، به تازگی مرکز تحقیقات العمید وابسته به آستان مقدس حضرت عباس علیه‌السلام اولین مجلد از مجموعه کنوز الآل را منتشر کرد.

این مجموعه کتاب‌های دینی ویژه سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام نوشته می‌شود و اکنون اولین حلقه از این مجموعه به اندیشه امام علی علیه‌السلام و استقراء اندیشه‌ها و احکام این امام معصوم در زمینه سیاست اختصاص یافته و با عنوان «الفقه السیاسی عند الامام علی علیه‌السلام» به قلم دکتر ناصر الحلو منتشر شده است.

کاظم المصلاوی رئیس بخش پایان نامه‌های دانشگاهی این مرکز درباره این کتاب گفت: این مجموعه گنجینه‌ای ارزشمند است که بشریت همچنان می‌تواند از آن بهره ببرد و مرواریدهای درخشانی از آن بیرون بیاورد؛ چراکه اهل‌بیت علیهم‌السلام وارثان قرآن و حاملان علوم قرآنی هستند.

وی افزود: این کتاب در واقع یک پایان‌نامه ارزشمند درباره شخصیت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و سرآغاز یک مجموعه پژوهشی ارزشمند است که اولین مجلد آن با عنوان فقه سیاسی امام علی منتشر شده است و به زودی شاهد شماره‌های دیگر این مجموعه جدید و ارزشمند درباره سیره اهل‌بیت(ع) خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics