قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / اولین شماره دور جدید فصلنامه «حوزه» با «پرسش‌های مجتهد شبستری بر میز تأمل»
اولین شماره دور جدید فصلنامه «حوزه» با «پرسش‌های مجتهد شبستری بر میز تأمل»

پژواک روشنفکری حوزه، ویژه زمستان ۱۳۹۶ به چاپ رسید،

اولین شماره دور جدید فصلنامه «حوزه» با «پرسش‌های مجتهد شبستری بر میز تأمل»

شماره اول از دور جدید فصلنامه تحلیلی انتقادی «حوزه» با گفتار و یادداشت‌هایی از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه و با پرونده‌ ویژه بررسی آراء و افکار محمد مجتهد شبستری، در ۱۲۰ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، اولین شماره دور جدید فصلنامه «حوزه» به مدیرمسئولی سیدعباس صالحی و سردبیری عبدالرضا ایزدپناه، با آثاری از احمد واعظی، حمید پارسانیا، عبدالوهاب فراتی، رضا عیسی‌نیا، حسین واله و منصور میراحمدی، چاپ و روانه بازار مطبوعات شد.

«حال حوزه، عبدالرضا ایزدپناه»، «سه گام تحول در حوزه برای ترسیم حوزه مطلوب، احمد واعظی»، «انقلابی که پس از انقلاب در نظام معرفتی حوزه رخ نداد، حمید پارسانیا»، «آیا خروج روحانیت از حکومت به سود دموکراسی است؟، عبدالوهاب فراتی»، «پیامدسنجی حضور آکادمیک روحانیت، منصور میراحمدی»، «منزلت روحانیت پس از جمهوری اسلامی؛ کاهش یا افزایش؟، رضا عیسی‌نیا» و «ایستاده بر افقی دور» از مطالب این مجله تحلیلی – انتقادی می‌باشد.

عنوان پرونده این شماره «حوزه» نیز «پرسش‌های مجتهد شبستری بر میز تأمل» است که شامل یک بخش با عنوان «درآمد» و مطالبی با عناوین «دو راهبرد به احکام اجتماعی شریعت از حسین واله»، «مروری انتقادی بر قرآن شناسی مجتهد شبستری از احمد واعظی»، «امکان و امتناع پژوهش در حوزه؛ در گفتگو با حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی»، «حوزه باید هم زمان سه وظیفه حفظ، ترمیم و بالندگی را عهده‌دار باشد از علیرضا پیروزمند» و «حوزه علمیه و روحانیت در آینه پیمایش سرمایه اجتماعی از مهدی مولایی آرانی» است.

یادآوری می‌شود، فصلنامه تحلیلی انتقادی «حوزه» به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیرمسئولی سید عباس صالحی و سردبیری عبدالرضا ایزدپناه، در ۱۲۰ صفحه و به قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این مجله با شماره تلفن ۳۷۱۱۶۶۶۷ (۰۲۵) تماس حاصل نمایند.

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم.
    در مراجعه به کتابفروشی دفتر تبلیغات در مشهد متوجه شدم ظاهرا شماره جدید مجله حوزه موجود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics