قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دانلود اپلیکیشن «رسائل»، مجموعه‌‌ کامل احکام و استفتائات مراجع با امکانات کاربردی
دانلود اپلیکیشن «رسائل»، مجموعه‌‌ کامل احکام و استفتائات مراجع با امکانات کاربردی

دانلود اپلیکیشن «رسائل»، مجموعه‌‌ کامل احکام و استفتائات مراجع با امکانات کاربردی

نرم‌افزار اندرویدی «رسائل»، متن کامل رساله‌های ۱۲ مرجع معظم تقلید، شامل آخرین و به‌روزترین احکام، استفتائات، زندگینامه و توصیه‌های اخلاقی ایشان تولید و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، نرم‌افزار اندروید «رسائل»، مجموعه‌‌ای کامل در حوزه احکام و استفتائات مراجع عالیقدر جهان اسلام است که علاوه بر متن کامل رساله‌های ۱۲ مرجع معظم تقلید، شامل آخرین و به‌روزترین احکام، استفتائات، زندگینامه و توصیه‌های اخلاقی این بزرگواران می‌باشد.

با افزودن این نرم‌افزار به تلفن همراه خود می‌توانید علاوه بر دسترسی مستقیم به رساله استفتائات مراجع معظم تقلید اعم از: حضرت امام خمینی(ره)، آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله مظاهری، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله علوی گرگانی و مرحوم آیت‌الله بهجت و مرحوم ‌آیت‌الله فاضل لنکرانی؛ بهره‌مند شوید.

«اشتراک گذاری احکام و استفتائات»، «یادداشت و حاشیه نویسی برای مسائل احکام»، «جستجو در کلیه رساله‌ها و استفتائات با دسته‌بندی نتایج»، «ایجاد فهرست شخصی بر اساس علاقه‌مندی‌ها»، «دسترسی به وب‌سایت و دفاتر مراجع در شهرهای مختلف» و … از امکانات کاربردی این نرم‌افزار می‌باشد.

همچنین، این نرم‌افزار به دلیل بهره‌مندی از قابلیت به‌روزرسانی، امکان آگاهی یافتن از جدیدترین استفتائات مراجع را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

گفتنی است، با نظر و دستور دفتر آیت‌الله وحید خراسانی و طبق خواسته معظم‌له، رساله و استفتائات ایشان از این نرم‌افزار حذف شد و فرمودند فقط از طریق دفتر مرجعیت استفتائات مورد تأیید است!

قابل‌توجه است، دسترسی به کلیه بخش‌های نرم‌افزار «رسایل» رایگان می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود نرم‌افزار «رسائل» از کافه بازار (اینجا) اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics