قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / معرفی ۶۲ اثر؛ تازه‌های نشر فقه، حقوق و اقتصاد اسلامی
تازه‌های نشر شبکه اجتهاد

معرفی ۶۲ اثر؛ تازه‌های نشر فقه، حقوق و اقتصاد اسلامی

در جداول زیر می‌‌توانید با تازه‌های کتاب بهمن و اسفند ۹۴ در چهار گروه «اجتهاد و اصول فقه»، «خانواده و فرهنگ»، «اقتصاد و بازار» و «حکومت و قانون» آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، یکی از ملاک‌های ارزیابی پویایی علم در هر جامعه‌ و کشوری تولید آثار علمی در آن جامعه است. نگاهی به تازه‌های نشر می‌تواند راهنمای خوبی باشد برای مسیری که تاکنون پیموده‌ایم و باقیمانده راهی که تا رسیدن به هدف پیش‌رو داریم.

در میان تازه‌های نشر در دو ماه پایانی سال، ۶۲ اثر در حوزه‌های فقه و اصول، حقوق و سیاست و اقتصاد اسلامی چاپ و روانه بازار کتاب شده است. در دو بسته بهمن و اسفندماه، معرفی اولیه آثار (عنوان، نویسنده، صفحه، انتشارات، محل نشر) صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، این ۶۲ اثر در گروه‌های «اجتهاد و اصول فقه» (۳۲ اثر)، «خانواده و فرهنگ» (۱۰ اثر)، «اقتصاد و بازار» (۸ اثر) «حکومت و قانون» (۱۲ اثر)، به صورت جدول در اختیار محققان و دانش‌پژوهان قرار گرفته است.

«مصادر فقه (عقل و عرف) به قلم ابوالقاسم علیدوست»، «آپارتمان: (بررسی فقهی و حقوقی) به قلم جواد فخارطوسی»، «روش‌شناسی نقد متن حدیث (با رویکرد تطبیق بر نمونه‌ها) به قلم مهدی ایزدی»، «اسلام و مقتضیات زمان: بررسی نسبت دین و تحولات حیات انسانی به قلم محمد سروش محلاتی»، «لعن و ناسزا در فقه به قلم مجتبی نوروزاد کوه‌ساره»، «قیام علیه حاکم در فقه مذاهب اسلامی با تاکید بر جریان بیداری اسلامی به قلم محمدعلی ابراهیمی»، «تعارض بینات در باب قضاء به قلم قربانعلی کریمی»، «المعجم فی فقه لغه القرآن و سر بلاغته به قلم محمد واعظ‌زاده خراسانی» و «کتاب الطهاره به قلم محمدمهدی موسوی بجنوردی»؛ برخی از تازه‌های نشر بهمن و اسفند ۱۳۹۴ می‌باشند.

کلیک کنید: تازه‌‌های کتاب بهمن ۹۴ «اجتهاد و اصول فقه»، «خانواده و فرهنگ»، «اقتصاد و بازار»، «حکومت و قانون»

کلیک کنید: تازه‌‌های کتاب اسفند ۹۴ «اجتهاد و اصول فقه»، «خانواده و فرهنگ»، «حکومت و قانون»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics