قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تولید نسخه جدید نرم افزار «حکومت اسلامی»
تولید نسخه جدید نرم افزار «حکومت اسلامی»

تولید نسخه جدید نرم افزار «حکومت اسلامی»

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به منظور استفاده بهتر اندیشمندان و پژوهشگران از فصلنامه علمی حکومت اسلامی، اقدام به تهیه و تولید نسخه جدید نرم‌‌افزار این فصلنامه علمی – پژوهشی نموده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، فصلنامه حکومت اسلامی که ارائه‌ کننده اندیشه و فقه سیاسی اسلام و تداعی‌ کننده نهضت علمی و عملی امام خمینی رحمه الله در جهان معاصر است، می‌‌کوشد تا بستری عالمانه و منطقی برای طرح این‌ گونه مباحث و تفکر و تأمل درباره آن را فراهم سازد. از همین رو مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به منظور استفاده بهتر اندیشمندان و پژوهشگران از این فصلنامه علمی، با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، اقدام به تهیه و تولید نسخه جدید نرم‌‌افزار فصلنامه علمی – پژوهشی حکومت اسلامی نموده است.

بنابراین گزارش؛ در این نرم‌ افزار، متن و تصویر کامل ۷۹ شماره از فصلنامه علمی پژوهشی حکومت اسلامی، انتشار یافته از سوی مرکز تحقیقات علمی زیر نظر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در دسترس کاربر قرار گرفته است.

از جمله محتوای موجود در این کتابخانه، می‌توان به چند ویژه‌‌نامه در موضوعات اندیشه سیاسی امام خمینی رحمه الله، ابعاد حکومت علوی، مباحث سیاسی عاشورا، اندیشه سیاسی شهید مطهری رحمه الله، نماز جمعه، نظارت و پرسشگری، مسئولیت و پاسخگویی، عدالت اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، دولت نبوی، اشاره نمود.

این گزارش می‌افزاید: امکان مشاهده متن اصلی کتاب، قابلیت ارتباط و مقایسه بین متون، قابلیت جستجو به روش ساده و پیشرفته در متن کتاب‌ها، امکان محدود کردن دامنه نمایش و جستجو، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه و نیز امکان یادداشت‌برداری، از جمله قابلیت‌های پژوهشی نرم‌افزار فصلنامه علمی- پژوهشی حکومت اسلامی می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics