قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ثبت‌نام دومین دوره آموزش پودمانی اقتصاد در حوزه علمیه خراسان
ثبت‌نام دومین دوره آموزش پودمانی اقتصاد در حوزه علمیه خراسان

فراخوان؛

ثبت‌نام دومین دوره آموزش پودمانی اقتصاد در حوزه علمیه خراسان

به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان، ثبت‌نام دوره دوم کوتاه مدت پودمانی اقتصاد ویژه طلاب از ١۵ آبان آغاز گردیده و تا ۵ آذرماه ٩٨ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، دوره پودمانی اقتصاد ویژه طلاب برادر سطح سه و درس خارج است. این دوره از مجموعه برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان می‌باشد که در طی یک‌سال و نیم، مخاطبان را با موضوعات اقتصاد بصورت تخصصی آشنا ساخته و آنان را جهت انجام تحقیقات در زمینه فقه‌الاقتصاد و مسائل اقتصادی آماده می‌سازد.

مزایای دوره

ارائه گواهی رسمی پایان دوره توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برخورداری از امکانات پژوهشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی در سطح مراکز تخصصی، ارائه بیش از ۳۰ واحد تخصصی رشته اقتصاد توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در طول دوره، بهره‌مندی از راهنمایی و مشاوره اساتید جهت تدوین پروپوزال و پایان‌نامه سطح سه، فراهم سازی انتشارا مقالات در مجلات علمی حوزه و دانشگاه، واگذاری طرح‌های پژوهشی به پژوهشگران و حمایت مادی و معنوی از ایشان، معرفی پژوهشگران ممتاز به مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی؛ از مزایای دوره مذکور می‌باشد.

شیوه ثبت‌نام

علاقه‌مندان با توجه به ظرفیت محدود دوره می‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://hozehkh.com  قسمت ثبت‌نام‌ها مراجعه نموده و یا با شماره ٠۵١٣٢٠٠۵٢٠۶ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی دفتر هیئت واقع در چهارراه خسروی، کوچه شوکت‌الدوله مدرسه علمیه سلیمانیه طبقه دوم اتاق ٢٠۶ مراجعه فرمایند.

یادآوری می‌شود، دوره اول پودمانی اقتصاد نیز از تابستان سال گذشته آغاز گردیده و هم‌اکنون در حال برگزاری ترم پژوهشی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics