قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «ثلاث رسائل فقهیه» و «کتاب نکاح» با حضور آیت‌الله شبیری رونمایی شد
«ثلاث رسائل فقهیة» و «کتاب نکاح» با حضور آیت‌الله شبیری رونمایی شد

رونمایی کتاب؛

«ثلاث رسائل فقهیه» و «کتاب نکاح» با حضور آیت‌الله شبیری رونمایی شد

کتاب «ثلاث رسائل فقهیه» و «کتاب نکاح» دو اثر جدید مرکز فقهی امام محمدباقر علیه‌السلام  با حضور حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، جمعی از محققین و پژوهشگران مرکز فقهی امام محمد باقر (علیه‌السلام) با حضور در دفتر آیت‌الله‌ شبیری زنجانی با ایشان دیدار کردند. در این مراسم از دو اثر جدید این مرکز رونمایی شد.

«ثلاث رسائل فقهیه» تألیف مرحوم آیت‌الله حاج سید احمد زنجانی و «کتاب نکاح» که تقریرات دروس خارج فقه آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی می‌باشد، دو کتابی هستند که پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط محققین مرکز فقهی امام محمد باقر علیه‌السلام، به‌تازگی توسط انتشارات مرکز فقهی امام محمد باقر علیه‌السلام به زیور طبع آراسته شده است.

آیت‌الله شبیری زنجانی در سخنان کوتاهی با قدردانی از تلاش محققین این مرکز در تحقیق و نشر آثار فقهی، گفت: مرحوم حاج آقای والد به فقه مسلط بود و در جهات علمی بسیار پخته بود و با اینکه دروس سطوح عالی حوزه را چه در زنجان و چه در قم تدریس کرده بود ولی بیشتر وقت خویش را صرف تألیف کرد و غالب تألیفات ایشان نیز تألیفات ابتکاری و دارای نوآوری است و ایشان مایل بود کارهای بر زمین مانده که مغفول واقع شده را انجام دهد.

در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های مختلف مرکز فقهی امام محمد باقر علیه‌السلام و همچنین روند تحقیق و نشر این دو اثر، ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics