قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / جدیدترین شماره مجله «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» منتشر شد
مطالعات تقریبی

جدیدترین شماره مجله «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» منتشر شد

شماره ۴۱ مجله علمی- ترویجی «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» دانشگاه مذاهب اسلامی با سرمقاله‌ای از دکتر سید احمد زرهانی با عنوان «قرآن، کلید درهای بسته امت» چاپ و منتشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، مجله «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» که با درجه علمی ـ ترویجی از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر می شود در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌گردد.

در جدیدترین شماره این مجله که به صورت فصلنامه منتشر می‌شود سرمقاله‌ای با عنوان «قرآن، کلید درهای بسته امت» از دکتر سید احمد زرهانی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین مقالاتی با عناوین؛ «شروط ولی در امور شخصی از منظر مذاهب خمسه» از علیرضا عالم زاده، «عملکرد دوگانه ایوبیان در مواجهه با شیعیان امامیه و اسماعیلیه و بازتاب آن در تاریخ نگاری مصر و شام» از احمد بادکوبه هزاوه و معصومه آبانگاه ازگمی، «اندیشه تقریب شیعه و سنی: سیاست سنی گرایی نادرشاه از زهرا عبدی، «بررسی اندیشه‌ها و عقاید محمد بن علی شلمغانی معروف به ابن ابی العزاقر بنیان گذار فرقه عزاقریه (شلمغانیه) از‌هادی وکیلی و تهمینه رئیس السادات در شماره ۴۱ این مجله به چاپ رسیده است.

مقالات «رحمه للعالمین بودن پیامبر(ص) در قرآن از نگاه تفاسیر فریقین» از علی غضنفری، مصطفی زارعی بلوط بنگان، «بازتاب شریعتمداری حاکمان تیموری در عملکرد محتسبان این عصر» از دکتر محمد سپهری و هدیه یگانه و همچنین چکیده عربی و انگلیسی مقالات نیز در تازه ترین شماره این فصلنامه منتشره شده است.

مجله علمی- ترویجی «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی،مدیر مسئولی دکتر سید احمد زرهانی، سردبیری دکتر حامد صدقی و مدیر اجرایی مرتضی قاسمی حامد به چاپ می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics