قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / حلقه انسانی دور نماد «قدس» در حرم مطهر رضوی

حلقه انسانی دور نماد «قدس» در حرم مطهر رضوی

شبکه اجتهاد: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی امروز با ایجاد حلقه انسانی در صحن قدس حرم رضوی، خواستار آزادسازی سرزمین های اشغالی از سلطه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش شدند. در پایان این تجمع شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سخنان یاوه‌ رئیس جمهور آمریکا، به واقع عجز و درماندگی جبهه عربی صهیونیستی را نمایان ساخت و سران جنایتکار آمریکا این بار نیز در اقدامی غیرقانونی دم از انتقال سفارت منحوس‌شان به قدس می‌زنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه از سوی سران مستکبر مطرح شده چیزی جز عجز و فرومایگی از سیاست‌های شکست‌خورده و ابلهانه ‌آنها نیست و امید است که خود این امر، زمینه‌ساز انتفاضه جهانی امت اسلام تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی شود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما مردم مسلمان، جنبش دانشجویی و تشکل‌های مردمی ایران اسلامی بیش و پیش از هر چیز به برادران مجاهد فلسطنی‌مان تبریک می‌گوییم؛ چرا که اقدام اخیر سران صهیونیست نابودیشان را هرچه بیشتر به تعجیل انداخته است و انشاالله به زودی زود شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نماز وحدت از صحن قدس رضوی تا مسجد مقدس اقصی خواهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics