قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دانشنامه اندرویدی «احادیث شیعه» تولید شد
دانشنامه اندرویدی «احادیث شیعه» تولید شد

معرفی نرم‌افزار؛

دانشنامه اندرویدی «احادیث شیعه» تولید شد

اپلیکیشن بانک جامع و دقیق احادیث شیعه، شامل آموزش سند‌شناسی و شناخت راویان حدیث با عنوان «دانشنامه احادیث شیعه» تولید شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، بانک جامع و دقیق احادیث شیعه، آموزش سند شناسی و شناخت راویان حدیث به صورت دسته‌بندی شده با ذکر نام معصوم، متن حدیث، ترجمه و منبع حدیث شامل بیش از ۱۸۰۰۰ حدیثریال در قالب اپلیکیشن تلفن همراه و با عنوان «دانشنامه احادیث شیعه» تولید شد.

این برنامه شامل احادیثی در گروه‌های اعتقادی (۶۸۰)، عبادی (۳۹۰)، اخلاقی (۸۶۰)، سیاسی (۷۵)، اقتصادی (۲۹۰)، اجتماعی (۱۱۲۰)، پزشکی (۱۰۳۰) و همچنین دسته بندی جدا براساس چهارده معصوم (۱۴۰۰۰) است.

همچنین معرفی کامل و جامع بیش از ۵۷۰۰ راوی حدیث شامل: بیوگرافی کامل (اسم، کنیه، لقب، سال وفات، طبقه، مذهب، ترجمه، مترادفات، مکانت، مکانت عند العامه، صحبه الراوی، مصادر ترجمته، مصادر الترجمه عندالعامه، طریق الراوی، طبقات الراوی) و نحوه تلفظ بیش از ۲۳۰۰ عنوان از اسامی روات با ذکر مأخذ و منبع از دیگر قابلیت‌های این برنامه است.

طریق الشیخین (شیخ طوسی و شیخ صدوق)، در رابطه با بیش از ۱۴۳۰ راوی و همچنین ارائه توضیحات کامل و جامع نسبت به بیش از ۱۱۵ اصطلاح در علم حدیث‌شناسی و معرفی کامل (کتاب، مؤلف، زمان تألیف و …) بیش از ۴۰ عنوان کتب منبع حدیثی ازجمله بخش‌های این اپلیکیشن است.

‌بانک جامع و دقیق احادیث شیعه با ارائه بیش از ۱۲۰ مطلب از علوم حدیث در دسته‌بندی‌های آشنایی با جوامع حدیثی، توضیح احادیث مشهور، تحلیل در علوم حدیث، ارتباط قرآن با حدیث، جایگاه حدیث در نزد شیعه، درایه، رجال، سیر تاریخی حدیث و تدوین آن و ارائه بیش از ۶۰۰ پرسش و پاسخ حدیثی در گروه‌های درایه، رجال، مباحث حدیث شناسی، فقه حدیث، معارف دینی در احادیث، منبع شناسی، پرسش از معصومین، در نهج البلاغه، در قرآن توانسته خدمات قابل توجهی را در این خصوص ارائه کند.

همچنین ارائه متن (کتاب المدخل الی علم الرجال و الدرایه) و صوت درس آیت‌الله حسینی قزوینی از اساتید دروس رجال در حوزه علمیه در سه پایه ۸ و ۹ و ۱۰ و متن بیش از ۳۱ جلد کتاب منبع حدیثی با بیش از ۴۲۰۰ عنوان فهرست بخش‌های دیگر این برنامه است. این نرم افزار با امکان ارسال مطالب (حدیث، معرفی راوی، متن کتاب و…) از طریق شبکه‌های اجتماعی و جست‌وجوی پیشرفته با قابلیت تفکیک دامنه بر روی هر کدام از بخش‌های برنامه استفاده از امکانات را برای کاربران جذاب کرده است.

امکان تغییر سایز متن، امکان تغییر فونت متن (بیش از ۸ فونت زیبا)، امکان انتقال مطلب به لیست علاقه‌مندی‌ها، امکان مشاهده آخرین مطلب مطالعه شده، امکان انتقال برنامه و دیتا بیس به حافظه خارجی از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. این برنامه رایگان نبوده و برای بهره‌مندی از امکانات کامل آن نیازمند خرید آن هستید.

بنابر گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics