قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دانلود رایگان اپلیکیشن «احکام جامع» آیت‌الله سیستانی
دانلود رایگان اپلیکیشن «احکام جامع» آیت‌الله سیستانی

دانلود رایگان اپلیکیشن «احکام جامع» آیت‌الله سیستانی

اپلیکیشن «احکام جامع» مجموعه‌ای از کتاب‌های فقه فتوایی حضرت آیت‌الله سیدعلی سیستانی است که شامل کتب فارسی، عربی و استفتائات معظم‌له می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، اپلیکیشن «احکام جامع» از سه بخش اصلی «منابع فارسی»، «منابع عربی» و «سایر» تشکیل شده است.

بخش اول شامل: (رساله جامع ۴ جلدی، توضیح المسائل، مناسک حج و فقه برای غرب نشینان) می‌باشد.

بخش دوم دربردارنده کتب عربی: (منهاج الصالحین ۳ جلدی، الحواشی علی العروه ۲ جلدی، المسائل المنتخبه،‏ مناسک الحج، الفقه للمغتربین و اسئله حول رؤیه الهلال مع اجوبتها) است.

بخش سوم شامل «استفتائات» با بیش از ۲هزار پرسش و پاسخ؛ «ارسال سوال» که از سوی کارگروه مصباح توسط کارشناسان دفتر آیت‌الله مصباح موسوی در مشهد از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی سؤالات شرعی می‌باشند و «دانشنامه» که دیگر برنامه‌های بخش سوم این اپلیکیشن است.

جستجوی دقیق، سریع و پیشرفته از قابلیت‌های این نرم‌افزار اندوریدی است که ساده‌ترین راه برای پیدا کردن مطالب مورد نظر مخاطبان فراهم شده است.

همچنین، در بخشی دیگر شماره تلفن‌های دفاتر آیت‌الله سیستانی در مشهد، تهران، قم و نجف در دسترس مخاطبان قرار داده شده و امکان ارسال اپ از طریق شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است.

متون این برنامه، از پایگاه اینترنتی آیت‌الله سیستانی اقتباس شده و در قالب اپلیکیشن اندرویدی در محیطی جذاب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است، این برنامه توسط سایت دُرَر تدوسن شده است و منابع فقهی به مرور زمان تکمیل و اشتباهات احتمالی مرتفع خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت دانلود رایگان اپلیکیشن «احکام جامع» آیت‌الله سیستانی با حجم ۱۵ مگابایت، می‌توانند از لینک مستقیم دانلود اقدام و یا نرم‌افزار را از مایکت دریافت نمایند.

کلیک کنید: دریافت فایل PDF رساله جامع ۴ جلدی آیت‌الله سیستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics