قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / در موضوع حرام بودن ربا و بدحجابی گوش شنوایی وجود ندارد
پیشنهاد آیت‌الله نوری‌همدانی بر تشکیل «مجمع علمای مشهد و قم» برای حل مشکلات تعلیم و تربیت

‌‌‌آیت‌الله نوری همدانی:

در موضوع حرام بودن ربا و بدحجابی گوش شنوایی وجود ندارد

چند سال است که می‌گوییم ربا و دیرکرد حرام است اما متأسفانه توجهی نمی‌شود همان‌گونه که نسبت به موضوع حجاب تأکید می‌کنیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اجتهاد، ‌‌‌آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که می‌توانیم در نقاط مختلف کشور در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام کنیم.

ایشان افزود: مسلمانان زیادی در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند که تهیه گوشت و غذای حلال باید مورد توجه باشد و در این زمینه باید اقدامات مناسبی انجام شود، نظارت بر ذبح شرعی دام در کشورهای اروپایی باید مورد تأکید باشد.

استاد عالی حوزه علمیه قم بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید به این موضوع توجه باشد که در همه کشورهای اروپایی نمایندگانی برای نظارت به ذبح شرعی و تهیه غذای حلال داشته باشد و این گونه نباشد که غذای غیر حلال توسط دشمنان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

معظم‌له تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های کشاورزی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید از آن بهترین استفاده را کرد، در همه شهرهای کشورمان زمین‌های حاصل خیز و وجود دارد که باید با نظارت و حمایت از آن مشکل کشاورزان حل شود.

‌‌‌آیت‌الله نوری همدانی خاطر نشان کرد: موضوع دیرکرد بانک‌ها و ربا یکی از مسائل بسیار مهم است و اینکه پول‌های ربوی وجود داشته باشد سبب از بین رفتن نعمت‌های الهی می‌شود.

ایشان با اشاره به تبعات منفی دیرکرد بانک‌ها در جامعه افزود: چند سال است که می‌گوییم ربا و دیرکرد حرام است اما متأسفانه توجهی نمی‌شود همان‌گونه که نسبت به موضوع حجاب تأکید می‌کنیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics