قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دعوت مراجع از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دعوت مراجع از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مراجع از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در آستانه سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران، مراجع معظم حضرت آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی آحاد مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پایان جلسه تدوین شرح صحیفه سجادیه، به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنای اظهار داشت: هنگامی که امام راحل قدّس سرّه اعلام جمهوری اسلامی کردند، بسیاری از تنگ نظران تصور می‌کردند این انقلاب چند روزی بیشتر نمی‌پاید.

الحمدلله الان چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است. سرّ این طول عمر، با وجود توطئه‌های دشمنان اتحاد میان مردم است. اگر این هماهنگی و اتحاد ادامه یابد، این انقلاب ان‌شاءالله تا ظهور امام زمان ارواحنا له الفداء ادامه خواهد یافت.

اینجانب از همه مردم عزیز تقاضا می‌کنم که با حضور پرشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و صدایشان را به گوش جهانیان برسانند که تأثیر بسیار مهمی در تزلزل روحیه دشمنان و رسوایی آنان دارد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی که به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به‌ رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه اقشار جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این کشور از بین ببرد و در برقراری نظام اسلامی تلاش نماید و دراین راه شهدای فراوانی تقدیم نمود. امروز وظیفه همگان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند. بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش خواهد گذاشت.
توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی نیز در آستانه سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار امیدواری نمود تا همگان با جلال و شکوه و با اخلاص، با دعا و سلام بر شهداء در این راهپیمایی شرکت کنند.

معظم‌له بیان داشت: باید همگان اعم از مسئولان و مردم در حفظ ارزشهای انقلاب، پاسداری از خون پاک شهدا و صیانت از پیام امام راحل بکوشند و در انجام وظایف و مسئولیت‌ها کوتاهی نکنند و مردم نیز با حفظ وحدت و همدلی در صحنه حضور پیدا کرده تا این امانت الهی به دست صاحب اصلی‌اش برسد ان‌شاء‌الله.

آیت‌الله جعفر سبحانی همچنین در پیامی تاکید کرد راهپیمایی ۲۲بهمن ماه، مظهر وحدت ملی و اتفاق کلمه است و موجب یاس دشمنان و بدخواهان می‌باشد، بنابر این شایسته است همگان در این امر شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics