قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دومین دوره پذیرش رشته «مذاهب اسلامی» در مشهد
مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی

دومین دوره پذیرش رشته «مذاهب اسلامی» در مشهد

مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد مقدس در رشته مذاهب اسلامی در مقطع سطح ۳ (کارشناسی ارشد) دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی با سابقه ده سال اجرا در حوزه علمیه قم، و تحت اشراف دفتر مرجع فقید آیت‌الله فاضل لنکرانی، دومین دوره آموزشی خود را در مشهد مقدس برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش، شرائط پذیرش این مرکز اتمام سطح دو، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، پایبندی به ضوابط مرکز و احراز صلاحیت اخلاقی و فقدان منع قانونی از تحصیل می‌باشد.

اولویت پذیرش از حافظین قرآن کریم و نهج‌البلاغه، دارا بودن سوابق علمی پژوهشی در زمینه مذاهب اسلامی و نقد وهابیت، تسلط به زبان عربی و داشتن معدل ۱۷ به بالا خواهد بود.

بهره‌مندی از اساتید مجرب، پژوهش محوری، استفاده از کتابخانه تخصصی، چاپ و نشر آثار دانش‌پژوهان، اعطای کمک هزینه تحصیلی و اعطای مدرک علمی سطح ۳، از مزایای حضور در مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی می‌باشد.

زمان آزمون ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ است و مکان آن مشهد، خیابان آیت‌الله بهجت (ره)، آیت‌الله بهجت ۹/۱، بینادل ۱، مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی می‌باشد.

مهلت ثبت‌نام از تاریخ: ۹۵/۱/۱۴ لغایت: ۹۵/۲/۲۰ می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به آدرس markazfeqhi.com ثبت‌نام نمایند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۵۳۸۷۷-۰۵۱ عصرها از ساعت ۱۴ الی ۲۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics