قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / دومین وبینار اجتماعی و فرهنگی کرونا
دومین وبینار اجتماعی و فرهنگی کرونا

دوشنبه، 26 اسفندماه 98 برگزار می‌شود؛

دومین وبینار اجتماعی و فرهنگی کرونا

دومین وبینار ملی علوم انسانی و اجتماعی و بحران کرونا با موضوع «نهاد دین و بحران جهانی، فرصت‌ها و تهدیدها: دین اجتماعی در محاصره کرونا» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، به همت دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مرکز مطالعات اجتماعی تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ دومین وبینار ملی علوم انسانی و اجتماعی و بحران کرونا با موضوع “نهاد دین و بحران جهانی، فرصت‌ها و تهدیدها: دین اجتماعی در محاصره کرونا” برگزار می‌گردد.

در این برنامه، دکتر علی انتظاری (دانشگاه علامه)، دکتر کریم خانمحمدی (دانشگاه باقرالعلوم)، دکتر علیرضا افضلی و دکتر نورالدین زندیه، محمد اصغری و خانم شکوهی (دانشگاه امام صادق(ع))، دکتر علی الهی خراسانی (بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی)، دکتر محمد کاظمی و دکتر علی جعفری و دکتر حبیب‌اله بابایی (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) و دکتر رسول علم الهدی (دانشگاه امام حسین) به ارائه نظریات می‌پردازند.

بنابر این گزارش، این نشست مجازی روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق لینک وبینار در سامانه مجازی دانشگاه امام صادق (ع) اقدام و جهت ورود درسامانه مجازی نام خود را ثبت و به عنوان مهمان وارد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics