قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / راهنمای دروس خارج حوزه‌های علمیه شیعه، سال تحصیلی ۹۸-۹۹+جستجوی پیشرفته
راهنمای دروس خارج حوزه‌های علمیه شیعه، سال تحصیلی ۹۸-۹۹ + جستجوی پیشرفته

توسط «شبکه اجتهاد» بارگذاری و منتشر شد؛

راهنمای دروس خارج حوزه‌های علمیه شیعه، سال تحصیلی ۹۸-۹۹+جستجوی پیشرفته

نمایه راهنمای دروس خارج حوزه‌های علمیه شیعه در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات بر اساس کشور، استان، شهر، نام استاد، مبحث اصلی، مبحث فرعی، حوزه علمیه، ساعت، ایام درسی و «ارسال اطلاعات دروس» بر روی «شبکه اجتهاد» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، این فهرست تاکنون، اطلاعات ۵۳۷ درس خارج فقه و اصول از کشورهای ایران (قم، پردیسان قم، مشهد، همدان، اهواز، تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، بابل)، عراق (نجف)، افغانستان (کابل) و لبنان (بیروت)، را بارگذاری کرده و در حال بروز رسانی ‌می‌باشد.

در روزهای آتی این فهرست تکمیل خواهد شد و دروس دیگر شهرهای کشور و نیز خارج کشور بر روی سایت قرار داده خواهد شد. همچنین توزیع آماری مباحث، جزئیات و فراوانی دروس در جداول مختلف طراحی و ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، این فهرست جنبه اطلاع‌رسانی دارد و برای تأیید و یا اطلاع از رسمیت آن، لازم است از مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه استعلام شود.

همچنین برای معرفی درس جدید و یا تغییرات احتمالی در اطلاعات ثبت شده دروس خواهشمند است موارد را به شبکه اجتهاد، اطلاع دهید. برای این کار فرم ثبت یا اصلاح اطلاعات دروس خارج فقه و اصول در پایان لیست طراحی شده است.

گفتنی است، «شبکه اجتهاد» هر ساله در آغاز سال تحصیلی حوزه‌‌های علمیه این فهرست را به روز رسانی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده فهرست راهنمای دروس خارج حوزه‌های علمیه شیعه، سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اینجا (کلیک) کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics