قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / رونمایی از ۷۵ اثر جدید مرکز فقهی ائمه‌ اطهار (ع) در هفته آینده
از انتشار کتاب «التنبيه على غرائب من لا يحضره الفقيه» تا احیای یک اثر فقهی از دانشمندان قرن 13 هجری

رونمایی از ۷۵ اثر جدید مرکز فقهی ائمه‌ اطهار (ع) در هفته آینده

۷۵ اثر جدید مرکز فقهی ائمه‌ اطهار (ع) و مرکز تخصصی ائمه‌ اطهار (ع) یکشنبه هفته آینده در قم رونمایی می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد نورموسوی مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌ اطهار (ع)، از رونمایی ۷۵ عنوان اثر جدید این مرکز در هفته آینده در قم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مرکز تحصصی ائمه‌اطهار (ع) زیرمجموعه مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) است، به ایبنا گفت: ۵۰ عنوان از این آثار در حوزه کلام و تقریب مذاهب است که محصول مرکز تخصصی ائمه اطهار است. ۲۵ عنوان از این آثار نیز محصول مرکز فقهی ائمه‌اطهار و در حوزه‌های اعتقادی، تفسیر، اخلاق، فقه، اصول و مسائل اجتماعی است.

این مقام مسئول در مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) با بیان اینکه این آثار، منشورات یک سال این مرکز است، تصریح کرد: مولفین کلیه این آثار پژوهشگران، محققان و دانش‌پژوهان مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) است.

نورموسوی بخش‌های دیگر این مراسم را مورد توجه قرار داد و افزود: تجلیل از ممتازان علمی مقطع خارج مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع)، مدرسه علمیه ائمه‌اطهار (ع) و مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر این مرکز نیز تجلیل و قدردانی می‌شود، گفت: در این مراسم کلیه این آثار در قالب بیش از ۱۰۰ جلد به نمایش گذاشته می‌شود.

نورموسوی در پایان یادآور شد: این مراسم باحضور اندیشمندان، محققان، پژوهشگران، طلاب، مسئولین حوزه علمیه، بیوت مراجع، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قم و استاندار قم و همچنین با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) روز یکشنبه (۲۵ آذرماه) بعد از نماز مغرب و عشاء و در سالن فقاهت این مرکز برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics