قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «احکام اعتکاف» به شیوه‌ای نوین تدوین شد
احکام اعتکاف

«احکام اعتکاف» به شیوه‌ای نوین تدوین شد

کتاب احکام اعتکاف به همت حجت‌الاسلام علیرضا محمدی‌نژاد به شیوه‌ای نوین با نگاه به نیاز معتکف به احکام قبل، حین، و بعد از اعتکاف تدوین و توسط جامعه ایمانی مشعر منتشر شده است.

به گزارش شبکه اجتهاد، این اثر با بهره‌گیری از آخرین استفتائات مراجع بزرگوار تقلید و همچنین با محوریت فتاوای رهبر معظم انقلاب گردآوری شده است. «احکام اعتکاف» به صورت خطابی جهت تدریس مبلغان همراه با ارائه نمونه‌ها و مصادیق کاربردی تنظیم شده است. همچنین با توجه به تغییر برخی از فتاوای مراجع عظام در مورد مسائل اعتکاف سعی شده است که برای تدوین این کتاب به آخرین استفتائات مراجع تقلید دسترسی پیدا شود و براساس آن احکام مربوطه نوشته شود.

از ویژگی‌های این کتاب روان‌سازی متن آن است به گونه‌ای که اصطلاحات نامتعارف آن حذف و توضیحات بیشتری برای آن مطالب بیان شده است.

در ویرایش‌های انجام شده و توضیحات بیشتری که در کتاب آمده است، رعایت امانت شده است؛ ضمن آنکه تا حد امکان به روان‌سازی متن توجه ویژه‌ای شده است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب تنظیم مطالب آن براساس زمان‌بندی اعتکاف است؛ یعنی مطالبی را که معتکفین قبل از اعتکاف یا ابتدای آن باید بدانند در ابتدای کتاب آورده شده است و سایر مطالب پس از آن آمده است و همچنین احکام ویژه بانوان در قسمتی جداگانه از کتاب آمده است.

این کتاب که به همت جامعه ایمانی مشعر به چاپ رسیده، در قالب هفت بخش تهیه شده است. «احکام اعتکاف» در ۸۰۰۰ نسخه و در سال ۹۴ به قیمت ۷۸۰۰ تومان به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان و مسئولان امر اعتکاف و معتکفین می‌توانند جهت تهیه کتاب در تیراژ محدود به نشانی http://bookroom.ir/book/۲۵۲۹۳ مراجعه کرده و در تیراژ بالا از ساعت ۱۰ الی ۱۵ با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۸۹۵۱ تماس حاصل فرمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics