قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فتوای صریح الازهر: شهرک‌نشینان اسرائیلی غیرنظامی نیستند و فقط زبان زور را می‌فهمند
فتوای صریح الازهر: مهاجران صهیونیست ساکن سرزمین‌های اشغالی غیرنظامی نیستند

فتوای صریح الازهر: شهرک‌نشینان اسرائیلی غیرنظامی نیستند و فقط زبان زور را می‌فهمند

مرکز جهانی فتوای الازهر به صراحت اعلام کرد، صهیونیست‌های مهاجری که به فلسطین اشغالی آمده و در آنجا سکونت گزیده‌اند، غیر نظامی محسوب نمی‌شوند. این مرکز با تاکید بر اینکه شهرک‌نشینان تنها زبان زور را می‌فهمند، استواری مردم فلسطین و پایبندی آنها به سرزمین خود را با وجود خطرات بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها تمجید کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، روزنامه الیوم السابع مصر به نقل از مرکز جهانی الازهر نوشت: ملت فلسطین حدود یک قرن است که از تروریسم سازمان‌یافته و فشار و ظلم و کوچاندن و نسل‌کشی وحشیانه به دست اشغالگر غاصب رنج می‌برد؛ اشغالگری به هیچ یک از قوانین و موازین حقوق بشر اعتنایی نکرده و در عین حال از حمایت سیاست‌های یک بام و دو هوای قدرت‌ها هم بهره‌مند است.

در ادامه این فتوا با اشاره به مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین تأکید شده است: ملت فلسطین همچنان با پایداری خود و پافشاری در باقی ماندن در سرزمینش به رغم تمامی خطرات بمباران‌های وحشیانه صهیونیستی، عالی‌‌ترین قهرمانی‌ها را رقم می‌زند و جهان ساکت و ترسو که از این جنایات حمایت می‌کند را در تنگنای بزرگ انسانی و اخلاقی قرار می‌دهد.

به گفته الازهر: صهیونیست‌های مهاجر (شهرک‌نشینان) که در سرزمین‌های اشغالی سکونت گزیده‌اند مشمول توصیف غیر نظامی نمی‌گردند، بلکه آنها اشغالگران زمین، غاصبان حق و کسانی هستند که به مقدسات قدس چه اسلامی و چه مسیحی تعدی و تجاوز می‌کنند.

الازهر با اشاره به جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی هم تأکید کرد: کشتارهای وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد، جنایات جنگی به معنای کامل کلمه به شمار می‌روند که دیر یا زود به خاطر آنها مجازات خواهد شد و تاریخ نام مرتکبین این جنایات را با ننگی و پلیدی به ثبت خواهد رساند.

این مرکز با تاکید بر اینکه شهرک‌نشینان تنها زبان زور را می‌فهمند، استواری مردم فلسطین و پایبندی آنها به سرزمین خود را با وجود خطرات بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها تمجید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics