قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فیلم تدفین غریبانه مرحوم استاد سیدهادی خسروشاهی

فیلم تدفین غریبانه مرحوم استاد سیدهادی خسروشاهی

مراسم تدفین دانشمند و مؤلف برجسته حوزه‌ علمیه قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مرحوم استاد خسروشاهی از عالمان برجسته و شخصیت‌های فعال فرهنگی و علمی حوزه‌های علمیه، پس از مثبت شدن تست کرونا به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد، ولی متأسفانه به دلیل کهولت سن در ۸۱ سالگی و در سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه‌السلام جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیکر پاک این عالم برجسته که از چهره‌های برجسته کشور بشمار می‌رفت و فعالیت‌های علمی و سیاسی مهمی از دوران پیش از انقلاب تا سال‌های اخیر در کارنامه خود داشت، پس از انتقال به قم دوازدهم اسفندماه در آرامستان بهشت مصعومه قم به خاک سپرده شد.

مراجع عظام تقلید و بسیاری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و مقامات و مسئولان کشوری درگذشت این عالم مجاهد  را به محضر امام زمان(عج) و خانواده محترم او تسلیت گفتند.

گفتنی است، سید محمود خسروشاهی، فرزند استاد در این باره‌ بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

صدق الله العلی العظیم

به اطلاع می رساند پیکر مطهر والد معظم آیت‌الله خسروشاهی دوشنبه دوازدهم اسفند ۱۳۹۸ و بعد از گذشت چهار روز از زمان رحلت ایشان در بهشت معصومه قم به خاک سپرده شد.

متعاقبا گزارشی از وقایع تلخ بیمارستان مسیح دانشوری تهران و اتفاقات ناگواری که تا زمان خاکسپاری این شخصیت مجاهد و آزاده برای خانواده و دوستداران ایشان پیش آمد، جهت ثبت در تاریخ بیان خواهد شد.

و الی الله مشتکی

سید محمود خسروشاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics