قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/ طرح مذاکره مجدد با آمریکا بی‌تردید خیانت است
پیشنهاد آیت‌الله نوری‌همدانی بر تشکیل «مجمع علمای مشهد و قم» برای حل مشکلات تعلیم و تربیت

آیت‌الله نوری همدانی:

مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/ طرح مذاکره مجدد با آمریکا بی‌تردید خیانت است

چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن باعث زبان درازی دشمن شد و الان هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

به گزارش شبکه اجتهاد، ‌آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، گفت: تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد، مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می‌شود و عده‌ای هم بجای اینکه مرهم باشند، نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینندکه یک مسول می‌آید مشکلات انها را کتمان می‌کند، به ناراحتی آنها افزوده می‌شود.

این استاد عالی حوزه افزود: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است، اما باید توجه داشت مدییت مسئولین کشور ما هم ضعیف است؛ هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد؛ مسئولان نباید از تذکر و انتقاد دلسوزانه براشفته شوند؛ روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه می‌خواهند حداقل وضع موجود را تذکر دهند.

معظم‌له در ادامه افزود: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن  باعث زبان درازی دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می‌کنند که این تفکر بی تردید خیانت است.

‌آیت‌الله نوری همدانی خاطر نشان ساخت: نباید مسایل حاشیه ای مطرح شود، همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله بادشمن باشند؛  این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است؛ لذا باید به هرقیمت که شده از آن حفاظت نمود و از ارکان آن یعنی اسلام و ولایت فقیه و مردم محافظت کرد.

ایشان در پایان گفت: باید از میدان دادن به دشمن جلوگیی کنیم و مسئولان با پیروی از رهبی و آرمان و سفارشات امام(ره) مشکلات را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics