قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری
ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری

تازه‌های نشر؛

ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری

کتاب «ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری» با در نظر گرفتن ملاحظات عملی و کاربردی‌ترین نکات این قانون توسط مرکز مطبوعات و انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، کتاب «ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری» با در نظر گرفتن جلوه‌های کاربردی این قانون در رویه قضایی و در راستای رفع خلأ علمی موجود برای جامعه حقوقی و قضایی از سوی رسول احمدزاده و مجتبی تام نگارش یافته است.

نویسندگان در این اثر تلاش کرده‌اند تا با رویکرد علمی و در نظر گرفتن ملاحظات عملی، کاربردی‌ترین نکات این قانون را به سبک آموزشی، برای علاقه‌مندان بیان کنند.

این پژوهش در محورهای پیش‌روی تألیف شده است: ۱- شرح ماده ۱ تا ماده ۱۵؛ ۲- قوانین خاص؛ ۳- شرح ماده ۱۰ قانون مجازات اسلامی؛ ۴- متن مواد اصلاحی جرایم قابل گذشت قانون مجازات اسلامی؛ ۵- جدول جرایم تعزیری قابل گذشت؛ ۶- آثار قابل گذشت بودن جرایم؛ ۷- برخی از مصادیق شروع به جرم در قوانین خاص؛ ۸- برخی از مصادیق خاص الزام به تعیین مجازات بیش از حداقل مجازات مقرر قانونی.

گفتنی است، چاپ اول کتاب «ملاحظاتی درباره قانون کاهش مجازات حبس تعزیری» اثر  رسول احمد زاده، مجتبی تام در ۱۹۲ صفحه و به قیمت قیمت: ۲۸ هزار تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه به زیور طبع آراسته شده است.

علاقمندان در صورت تمایل می‌توانند این کتاب را از مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه به شماره تلفن ۸۸۱۹۹۹۰۴، صفحه اینستاگرام به نشانی judpub_ir یا سایت انتشارات به نشانی www.judpub.ir تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics