قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله روحانی نسخه ۲ تولید شد
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله روحانی نسخه 2 تولید شد

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله روحانی نسخه ۲ تولید شد

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی تولید شد و به‌زودی در اختیار پژوهشگران گرامی قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اجتهاد، عرضه تألیفات ارزشمند اندیشمندان و علمای اسلامی، در قالب کتابخانه استاندارد نور، از جمله خدمات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است. در همین راستا به همت مرکز نور «مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی نسخه ۲» تولید شد و به‌زودی در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان به علوم و منابع اسلامی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، این نرم‌افزار با افزودن ﻣﺘﻦ ۴۱ جلدی ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﺎﭖ ﻣﻮﺳﻮﻋﻪ ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ برای اولین‌بار؛ در مجموع، ۱۱۴ جلد در ۳۰ عنوان از آثار آیت‌الله سید محمد صادق روحانی به زبان‌های فارسی و عربی و انگلیسی را در اختیار محققان و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کتاب‌های نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮ ﻣﻮضوعاتی مانند: اصول فقه، فقه فتوایی، فقه استدلالی، عقاید، اخلاق، اخلاق اجتماعی، حقوق و قضا، تاریخ معصومان (علیهم السلام)، اسلام و سیاست ارائه شده است.

ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ٢۶ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﻔﻘﺎﻫﻪ ۶ ﺟﻠﺪﯼ، ﺯﺑﺪﻩ ﺍﻻﺻﻮﻝ ۶ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤﯿﻦ ٣ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺴﺘﺤﺪﺛﻪ، فضائل و مصائب حضرت زهرا علیها السلام، جبر و اختیار، نظام حکومت در اسلام، امر به معروف و نهی از منکر، راه سعادت و ﻣﺘﻦ ﮐﺎﻣﻞ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﺎﭖ ﻣﻮﺳﻮﻋﻪ ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ۴۱ جلدی برای اولین‌بار، از جمله کتاب‌های ارائه شده در این نرم‌افزار می‌باشد.

لازم به ذکر است، این نرم‌افزار در قالب جدید کتابخانه استاندارد نور ارائه شده است که علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی تولیدات گذشته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) در قالب کتابخانه دیجیتال نور، مانند جستجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن، کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.

برطرف شدن محدودیت در خصوص ابعاد صفحه نمایشِ دستگاه‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی مستقیم نرم‌افزار از طریق اینترنت توسط کاربر، در نظر گرفتن میز پژوهشی برای محقق، جستجو در متن کتاب‌ها با قابلیت اولویت‌دهی به نتایج و با عملگرهای استاندارد، بهبود نتایج جستجو بر اساس کتاب، نویسنده و زبان و … از جمله قابلیت‌های این قالب جدید به شمار می‌رود.

همچنین این قالب به کاربران نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی، این اجازه را می‌دهد که بر هر قسمت‌ دلخواه از متن کتاب، یادداشت‌نویسی کنند؛ همچنین امکان رنگی کردن، نوشتن عنوان و انتساب چند نمایه برای جستجوی سریع‌تر نیز برای کاربر فراهم شده است که همه این یادداشت‌ها، نمایه‌ها و … در یک ابزار واحد به نام پژوه‌نگار جمع آوری شده و قابل مدیریت توسط کاربر می‌باشد.

 کلیک کنید: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی

کلیک کنید: جهت دریافت رایگان نرم‌افزار اندرویدی مجموعه آثار آیت‌الله سید محمدصادق روحانی

 کلیک کنید: جهت مطالعه زندگینامه آیت‌الله سید محمدصادق روحانى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics