قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نظریه دولت اسلامی مورد نیاز تمدن سازی در مراکز علمی تولید شود
نظریه دولت اسلامی مورد نیاز تمدن سازی در مراکز علمی تولید شود

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

نظریه دولت اسلامی مورد نیاز تمدن سازی در مراکز علمی تولید شود

رهبر انقلاب تأکید بر جامعه اسلامی به وسیله دولت اسلامی قبل از اصل گفتمان علمی انقلاب دارند. امیدواریم نظریه دولت اسلامی و جامعه اسلامی و نظریه‌های مورد نیاز برای تمدن سازی در مراکز علمی ارائه و تولید شود و مراکز علمی می‌توانند این کار سترگ را انجام دهند.

به گزارش شبکه اجتهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: الان نقطه‌های درخشانی در ساحت علمی در مراکز حوزوی داریم و زمانی اثرگذار می‌شود که به هم متصل شوند و جریان‌های علمی را میسر کنند و این هم از طریق هم افزایی میسر می‌شود.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه‌های علمیه افزود: این وحدت و هم افزایی و جریان سازی باید درسطح ملی، جهان اسلام و نظام بین الملل انجام بگیرد؛ در بخش اول باید تمرین را ادامه دهیم و این مراکز باید در حوزه‌های علمیه باعث افزایش سطح علمی دانشی گفتمان عملی انقلاب اسلامی شوند و درادامه این مسئله دانشگاه و نظام بین المللی نشر پیدا کند.

رئیس پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی اظهارداشت: این امر زمانی میسر خواهد بود که همه مراکز حوزوی و به خصوص مدیریت حوزه‌های علمیه در کنار هم نقش آفرینی کنند، اگر هم افزایی باشد به لحاظ حجم تولیدات علمی درعلوم انسانی با رویکرد اسلامی می‌توان حرف‌های نو و تازه برای جهان بین المللی ارائه کرد.

وی افزود: راه اندازی انجمن‌های عملی کار بسیار خوب در حوزه‌های عملیه بوده، چون باعث هم افزایی و وحدت مراکز حوزوی برای اثر گذاری می‌شود.

این پژوهشگر افزود: رهبر انقلاب تأکید بر جامعه اسلامی به وسیله دولت اسلامی قبل از اصل گفتمان علمی انقلاب دارند، امیدواریم نظریه دولت اسلامی و جامعه اسلامی و نظریه‌های مورد نیاز برای تمدن سازی در مراکز علمی ارائه و تولید شود و مراکز علمی می‌توانند این کار سترگ را انجام دهند. حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics