قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی گردد شرعاً جایز نبوده و حرام‌‌‌‌ می‌باشد
هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی گردد شرعاً جایز نبوده و حرام‌‌‌‌ می‌باشد

آیت‌الله جوای آملی:

هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی گردد شرعاً جایز نبوده و حرام‌‌‌‌ می‌باشد

هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی و آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر گردد شرعاً جایز نبوده و حرام‌‌‌‌ می‌باشد.

به گزارش شبکه اجتهاد، در آستانه برگزاری انتخابات، دفتر ‌‌‌‌آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، پیامی صادر نمود که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه برگزاری انتخابات مهم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا مرجع عالیقدر و مفسر بزرگ قرآن کریم حضرت ‌‌‌‌آیت‌الله العظمی جوادی آملی حفظه الله با تاکید بر اهمیت این رخداد ویژه دو نکته را یادآوری فرمودند:

۱. هر اقدام و عملی که منجر به تضعیف نظام اسلامی و آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر گردد شرعاً جایز نبوده و حرام‌‌‌‌ می‌باشد.

۲. در تعیین اصلح، سایر مکلفین با رعایت موازین و معیارهای اسلامی به تشخیص خود عمل نمایند.

از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم انقلاب اسلامی ایران که ماحصل ایثار شهداء و مخلصین است تا ظهور ولی عصر عجّل الله فرجه الشریف از گزند انحرافات و دشمنی ها مصون و محفوظ باشد.

نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم و رای یک نفر هم منشا اثر است

همچنین آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با دعوت همه آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: همه قشرهای مردم وظیفه‌ دارند در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

در اطلاعیه‌ای دفتر معظم‌ تاکید شد: همه قشر‌های مختلف مردم در این موقعیت حساس وظیفه‌ دارند در انتخابات ۲۸خرداد حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و افراد خدوم و با تقوا را انتخاب کنند.نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم و رای یک نفر هم منشا اثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics