قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / ویژه نامه‌ای برای صاحب «عروه الوثقی»
سید محمد کاظم طباطبایی یزدی

ویژه نامه‌ای برای صاحب «عروه الوثقی»

ویژه‌نامه بزرگداشت آیت‌الله طباطبایی یزدی، زندگینامه، سال‌شمار فعالیت‌های علمی و مروری بر نظرات اصولی، معرفی آثار، شرح و حاشیه و تعلیق بر عروه‌الوثقی و معرفی فهرست شاگردان،‌ از جمله سرفصل‌های این بخش هستند.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، بخش گوناگون فصلنامه «نقد کتاب فقه و حقوق»، (شماره ۹-۱۰)، ویژه‌نامه بزرگداشت آیت‌الله طباطبایی یزدی (صاحب عروه الوثقی) را منتشر کرد. این بخش به زندگینامه، آثار و شاگردان آیت‌الله سید محمدکاظم طباطبایی یزدی، صاحب کتاب «عروه‌الوثقی» پرداخته است.

«زندگی نامۀ مختصر و سال شمار فعالیت‌های آیت‌الله طباطبایی یزدی صاحب عروه الوثقی/ زهرا سادات موسوی درودی»، «معرفی حواشی، شروح و تعلیقات بر عروه الوثقی/ پوران باقری افشار» و «نگاهی به آثار و برخی نظریات اصولی سیدمحمد کاظم طباطبایی یزدی/ حسین حلبیان» از جمله مطالب این ویژه‌نامه می‌باشد.

همچنین، «فهرستی از شاگردان صاحب عروه/ میرزاعلی سلیمانی بروجردی»، «فهرستی از مجازان صاحب عروه/ نرجس سلیمانی بروجردی» و «معرفی شاگردان و مجازان لرستانی صاحب عروه/ فاطمه سلیمانی بروجردی» از دیگر مقالات این بخش فصلنامه «نقد کتاب فقه و حقوق» است.

گفتنی است، این ویژه‌نامه در شماره نهم و دهم فصلنامه «نقد کتاب فقه و حقوق» از سوی موسسه خانه کتاب به سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ابهری، به بهای ۱۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics